Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2019 | Alien plant species: environmental risks in agricultural and agro-forest landscapes under climate change | Vicente, Joana R.; Vaz, Ana Sofia; Queiroz, Ana Isabel, et al. | Capítulo de livro | Acesso aberto |
2013 | Ambientes de aprendizagem e recursos digitais: valorização por professores do ensino superior | Morais, Carlos; Miranda, Luísa; Alves, Paulo, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2008 | Case-based reasoning approach to adaptive web-based educational systems | Alves, Paulo; Amaral, Luis; Pires, José | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2013 | Estudo sobre a utilização das ferramentas do ambiente Sakai numa instituição de ensino superior | Alves, Paulo; Miranda, Luísa; Morais, Carlos, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2016 | Evaluating an unmanned aerial vehicle-based approach for assessing habitat extent and condition in fine-scale early successional mountain mosaics | Gonçalves, João; Henriques, Renato F.; Alves, Paulo, et al. | Artigo | Acesso restrito autor |
14-Set-2022 | Impact of educational gardens and workshop activities on 8th-Grade student’s perception and knowledge of plant biology | Azevedo, Herlander; Soares-Silva, Isabel; Fonseca, Fernando, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2013 | Modelos pedagógicos e utilização das TIC no ensino superior | Morais, Carlos; Miranda, Luísa; Alves, Paulo, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2022 | Monitoring plant diversity to support agri-environmental schemes: evaluating statistical models informed by satellite and local factors in Southern European mountain pastoral systems | Monteiro, Antonio T.; Alves, Paulo; Carvalho-Santos, Claudia, et al. | Artigo | Acesso aberto |
7-Out-2022 | Motion sensors for knee angle recognition in muscle rehabilitation solutions | Franco, Tiago; Sestrem, Leonardo; Henriques, Pedro Rangel, et al. | Artigo | Acesso aberto |
26-Jul-2016 | A multi-scale modelling framework to guide management of plant invasions in a transboundary context | Martins, João; Richardson, David M.; Henriques, Renato F., et al. | Artigo | Acesso aberto |
2014 | Open educational resources: higher education students’ knowledge and use | Alves, Paulo; Miranda, Luisa; Morais, Carlos | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2014 | Redes sociais na aprendizagem: motivação e utilização dos estudantes do ensino superior | Miranda, Luísa; Morais, Carlos; Alves, Paulo, et al. | Capítulo de livro | Acesso aberto |
2009 | The role of learning styles in intelligent tutoring systems | Alves, Paulo; Pires, José; Amaral, Luis | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2013 | Valorização dos ambientes virtuais de aprendizagem por professores do ensino superior | Morais, Carlos; Alves, Paulo; Miranda, Luísa | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2013 | Valorização dos ambientes virtuais de aprendizagem por professores do ensino superior | Morais, Carlos; Alves, Paulo; Miranda, Luisa | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |