Utilize este identificador para referenciar este registo:
https://hdl.handle.net/1822/28581
Título: | Biochemical visual literacy with constructive alignment : outcomes, assessment, and activities |
Autor(es): | Herráez, Angel Costa, Manuel João |
Palavras-chave: | Assessment and the design of probes for student understanding and learning assessment of educational activities molecular graphics and representations contributions from cognitive science and educational psychology to student learning molecular visualization |
Data: | 2013 |
Editora: | Wiley |
Revista: | Biochemistry and Molecular Biology Education |
Tipo: | Editorial em revista |
Descrição: | Article first published online: 11 FEB 2013 |
URI: | https://hdl.handle.net/1822/28581 |
DOI: | 10.1002/bmb.20678 |
ISSN: | 1470-8175 |
Versão da editora: | http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/bmb.20678/abstract |
Arbitragem científica: | yes |
Acesso: | Acesso aberto |
Aparece nas coleções: | ICVS - Artigos em revistas internacionais / Papers in international journals |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
herraez a_bmbed_2013 posp.pdf | 128,11 kB | Adobe PDF | Ver/Abrir |