Utilize este identificador para referenciar este registo:
https://hdl.handle.net/1822/28581
Registo completo
Campo DC | Valor | Idioma |
---|---|---|
dc.contributor.author | Herráez, Angel | - |
dc.contributor.author | Costa, Manuel João | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-28T10:10:58Z | - |
dc.date.available | 2014-03-28T10:10:58Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.issn | 1470-8175 | por |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1822/28581 | - |
dc.description | Article first published online: 11 FEB 2013 | por |
dc.language.iso | eng | por |
dc.publisher | Wiley | por |
dc.rights | openAccess | por |
dc.subject | Assessment and the design of probes for student understanding and learning | por |
dc.subject | assessment of educational activities | por |
dc.subject | molecular graphics and representations | por |
dc.subject | contributions from cognitive science and educational psychology to student learning | por |
dc.subject | molecular visualization | por |
dc.title | Biochemical visual literacy with constructive alignment : outcomes, assessment, and activities | por |
dc.type | journalEditorial | - |
dc.peerreviewed | yes | por |
dc.relation.publisherversion | http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/bmb.20678/abstract | por |
sdum.publicationstatus | published | por |
oaire.citationStartPage | 67 | por |
oaire.citationEndPage | 69 | por |
oaire.citationIssue | 2 | por |
oaire.citationTitle | Biochemistry and Molecular Biology Education | por |
oaire.citationVolume | 41 | por |
dc.date.updated | 2014-03-26T16:26:32Z | - |
dc.identifier.doi | 10.1002/bmb.20678 | - |
dc.identifier.pmid | 23401190 | por |
dc.subject.wos | Science & Technology | por |
dc.subject.wos | Social Sciences | por |
sdum.journal | Biochemistry and Molecular Biology Education | por |
Aparece nas coleções: | ICVS - Artigos em revistas internacionais / Papers in international journals |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
herraez a_bmbed_2013 posp.pdf | 128,11 kB | Adobe PDF | Ver/Abrir |