Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2014 | Actual disciplinary knowledge, perceived disciplinary knowledge, teaching experience and teacher’s training for reading instruction: a study with primary Portuguese and American teachers | Lopes, João A.; Spear-Swerling, Louise; Oliveira, Célia, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2014 | Ensino da leitura no 1.º ciclo do ensino básico: crenças, conhecimentos e formação dos professores | Lopes, João A.; Spear-Swerling, Louise; Oliveira, Célia Regina Gomes, et al. | Capítulo de livro | Acesso aberto |
2016 | How portuguese and american teachers plan for literacy instruction | Spear-Swerling, Louise; Lopes, João A.; Oliveira, Célia, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2015 | Prosody growth and reading comprehension: a longitudinal study from 2nd through the end of 3rd grade | Lopes, João A.; Silva, M. Madalena; Moniz, António Vargas, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2019 | Teachers’ academic training for literacy instruction | Oliveira, Célia Regina Gomes; Lopes, João A.; Spear-Swerling, Louise | Artigo | Acesso restrito UMinho |