Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por assunto Technology-enhanced learning
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 3-17 de um total de 17 resultados.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
Nov-2020
Geogebrabook: preliminary research with primary school students
Cruz, Sara Maria Alves
;
Bento, Marco
;
Lencastre, José Alberto
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2-Mai-2020
Heuristics and usability of a video assessment evaluation tool for teachers
Cruz, Sara
;
Lencastre, José Alberto
;
Coutinho, Clara Pereira
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Jul-2023
Heuristics and usability testing of a project-based learning online course: A case study with structural mathematical concepts
Cruz, Sara Maria Alves
;
Lencastre, José Alberto
;
Viseu, Floriano
Artigo
Acesso aberto
Dez-2018
JuxtaLearn taxonomy: a tool to help teachers to identify and understand the causes of student misunderstandings
Cruz, Sara
;
Lencastre, José Alberto
;
Coutinho, Clara Pereira
Artigo
Acesso aberto
9-Jan-2020
Kiko, a lesson planner system to enhance classes
Cruz, Tiago Miguel Alves
Dissertação de mestrado
Acesso aberto
2014
Pedagogical and organizational concerns for the deployment of interactive public displays at schools
Lencastre, José Alberto
;
Coutinho, Clara Pereira
;
Casal, João Afonso Vieira
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho
2013
Promoting secondary school learners' curiosity towards science through digital public displays
Otero, Nuno
;
Alissandrakis, Aris
;
Müller, Maxmillian
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
20-Out-2014
Public interactive displays in schools : involving teachers in the design and assessment of innovative technologies.
Lencastre, José Alberto
;
Coutinho, Clara Pereira
;
Casal, João
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
11-Jul-2023
Scenario-based learning approach and social media to support high school students’ learning
Adebiyi, Adebayo Ibukun
Tese de doutoramento
Acesso aberto
Abr-2022
Teachers’ perception of emergency remote learning in Portugal during COVID-19 pandemic
Cruz, Sara Maria Alves
;
Bento, Marco
;
Sacramento, José Miguel
, et al.
Artigo
Acesso aberto
9-Out-2021
The Code.org platform in the developing of computational thinking with elementary school students
Barradas, Rolando
;
Lencastre, José Alberto
;
Soares, Salviano
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2017
The JuxtaLearn Process in the learning of Maths’ Tricky Topics: practices, results and teacher’s perceptions
Cruz, Sara Maria Alves
;
Lencastre, José Alberto
;
Coutinho, Clara Pereira
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2017
The Problem Distiller Tool: supporting teachers in uncovering why their students have problems understanding Threshold Concepts
Cruz, Sara Maria Alves
;
Lencastre, José Alberto
;
Coutinho, Clara Pereira
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho
15-Mar-2018
The VideoM@t project: Engaging students on learning tricky topics in mathematics through creative skills
Cruz, Sara
;
Lencastre, José Alberto
;
Coutinho, Clara Pereira
Comunicação oral
Acesso aberto
6-Mar-2020
A utilização de recursos tecnológicos no ensino de conceitos matemáticos: um estudo com professores de escolas angolanas do Cuanza-Norte
Narciso, Luís Filipe
Tese de doutoramento
Acesso aberto