Utilize este identificador para referenciar este registo:
https://hdl.handle.net/1822/83791
Título: | Editorial [Public Money & Management. Vol. 42, nr. 7 (2022)] |
Autor(es): | Heiling, Jens Jorge, Susana Karatzimas, Sotirios Aggestam-Pontoppidan, Caroline |
Data: | 2022 |
Editora: | Routledge |
Revista: | Public Money & Management |
Citação: | Heiling, J., Jorge, S., Karatzimas, S., & Aggestam-Pontoppidan, C. (2022, October 3). Editorial. Public Money & Management. Informa UK Limited. http://doi.org/10.1080/09540962.2022.2099143 |
Resumo(s): | [Excerpt] Introduction Both public sector accounting research and practice have advanced significantly over the past few decades. This evolution has been largely the result of the ‘golden age’ of New Public Management (Steccolini, 2018). Public sector accounting education (PSAE) has contributed to the advancement of public sector accounting and accountability but its role in innovating and improving public sector accounting overall remains unclear. |
Tipo: | Editorial em revista |
URI: | https://hdl.handle.net/1822/83791 |
DOI: | 10.1080/09540962.2022.2099143 |
ISSN: | 0954-0962 |
e-ISSN: | 1467-9302 |
Versão da editora: | https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09540962.2022.2099143 |
Arbitragem científica: | yes |
Acesso: | Acesso aberto |
Aparece nas coleções: | CICP - Artigos em revistas de circulação internacional com arbitragem científica |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
Editorial_published.pdf | 619,73 kB | Adobe PDF | Ver/Abrir |
Este trabalho está licenciado sob uma Licença Creative Commons