Utilize este identificador para referenciar este registo: https://hdl.handle.net/1822/4612

TítuloPortuguese primary school teacher´s argumentation for doing or not doing sex education
Autor(es)Anastácio, Zélia
Carvalho, Graça Simões de
Clément, Pierre
Palavras-chaveSex education
Primary school teachers
Argumentation
DataAgo-2005
EditoraEuropean Science Education Research Association (ESERA)
CitaçãoPINTO, R.; COUSA, D., ed. lit. - "ESERA : proceedings of the International Conference on Contributions of Research to Enhancing Students' Interest in Learning Science, 5, Barcelona, Spain, 2005". [Barcelona]: European Science Education Research Association, 2005. ISBN 689-1129-1. p. 754-758.
Resumo(s)In order to identify the obstacles to teaching sex education in Portuguese primary school, we have analysed the arguments used by teachers pro and against sex education in a public debate as well as their different use of the keywords “family” and “parents”.
TipoArtigo em ata de conferência
URIhttps://hdl.handle.net/1822/4612
ISBN689-1129-1
Arbitragem científicayes
AcessoAcesso aberto
Aparece nas coleções:CIEC - Textos em atas
DCILM - Livros de Actas

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
ESERA-Debate Sex educ.pdfCommunication proceedings132,56 kBAdobe PDFVer/Abrir

Partilhe no FacebookPartilhe no TwitterPartilhe no DeliciousPartilhe no LinkedInPartilhe no DiggAdicionar ao Google BookmarksPartilhe no MySpacePartilhe no Orkut
Exporte no formato BibTex mendeley Exporte no formato Endnote Adicione ao seu ORCID