Utilize este identificador para referenciar este registo: https://hdl.handle.net/1822/41769

TítuloA quantitative research about attitudes of pre-service teachers on inclusive education
Autor(es)Sirithadakunlaphat, Sasian
Martins, Ana Paula Loução
Palavras-chaveInclusive education
Quantitative research
Special educational needs
Pre-service teacher training
Data17-Nov-2015
EditoraBurapha University (Thailand)
Resumo(s)In this paper we propose to characterize the inclusive philosophy in Thailand as well as to present and discuss results from a quantitative research carried out within the teacher pre-service context, viewed as one of the components that should be addressed by school systems that seek to be inclusive.
TipoArtigo em ata de conferência
URIhttps://hdl.handle.net/1822/41769
Arbitragem científicayes
AcessoAcesso aberto
Aparece nas coleções:CIEd - Textos em volumes de atas de encontros científicos nacionais e internacionais

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Sirithadakunlaphat, S. & Martins, A.P.L (2015).pdf3,64 MBAdobe PDFVer/Abrir

Partilhe no FacebookPartilhe no TwitterPartilhe no DeliciousPartilhe no LinkedInPartilhe no DiggAdicionar ao Google BookmarksPartilhe no MySpacePartilhe no Orkut
Exporte no formato BibTex mendeley Exporte no formato Endnote Adicione ao seu ORCID