Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2019 | Analysis of pedestrian-vehicle crossing interaction | Soares, Francisco Emanuel Cunha; Silva, Emanuel Teixeira; Freitas, E. F. | Comunicação oral | Acesso aberto |
2015 | Avaliação do risco para peões em ambiente urbano | Soares, Francisco Emanuel Cunha | Dissertação de mestrado | Acesso aberto |
2008 | Character emotion experience in virtual environments | Zagalo, Nelson; Torres, Ana | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2015 | Immersiveness of ubiquitous computing environments prototypes: A case study | Abade, Tiago; Campos, J. Creissac; Moreira, Rui Patrício Oliveira, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2012 | Learning spaces for knowledge generation | Oliveira, Nuno; Pereira, Maria João Tinoco Varanda; Gançarski, Alda Lopes, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
Nov-2013 | Práticas de apoio à supervisão pedagógica com recurso a um ambiente virtual na Universidade de Cabo Verde | Mendonça, Adriana; Gomes, Maria João | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
23-Set-2021 | Prototyping IoT-based virtual environments: an approach toward the sustainable remote management of distributed mulsemedia setups | Adão, Telmo Miguel Oliveira; Pinho, Tatiana; Pádua, Luís, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2014 | Rapid development of first person serious games using the APEX platform: the asthma game | Gomes, Tiago; Abade, Tiago; Campos, J. Creissac, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
21-Abr-2022 | Risk factors affecting pedestrian behaviour: risk assessment in a virtual environment | Soares, Francisco Emanuel Cunha | Tese de doutoramento | Acesso aberto |
4-Set-2021 | To cross or not to cross: Impact of visual and auditory cues on pedestrians' crossing decision-making | Soares, Francisco; Silva, Emanuel; Pereira, Frederico, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2014 | A virtual environment based serious game to support health education | Gomes, Tiago Emanuel Oliveira; Abade, Tiago; Campos, J. Creissac, et al. | Artigo | Acesso aberto |