Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2013 | Contextual diversity is a main determinant of word identification times in young readers | Perea, Manuel; Soares, Ana Paula; Comesaña, Montserrat | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2014 | ESCOLEX: a grade-level lexical database from European Portuguese elementary to middle school textbooks | Soares, Ana Paula; Medeiros, José Carlos; Simões, Alberto, et al. | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2020 | Experience matters: effects of (in)congruent prompts about word frequency on judgments of learning | Mendes, Pedro S.; Luna, Karlos; Albuquerque, Pedro Barbas | Artigo | Acesso restrito autor |
2015 | On the advantages of word-frequency and contextual diversity measures extracted from subtitles: the case of Portuguese | Soares, Ana Paula; Machado, João F.; Costa, Ana, et al. | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2018 | Procura-PALavras (P-PAL): A Web-based interface for a new European Portuguese lexical database | Soares, Ana Paula; Iriarte Sanromán, Álvaro; Almeida, J. J., et al. | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2014 | Procura-PALavras (P-PAL): uma nova medida de frequência lexical do português europeu contemporâneo | Soares, Ana Paula; Iriarte Sanromán, Álvaro; Almeida, J. J., et al. | Artigo | Acesso aberto |
2016 | The impact of word frequency in the production effect | Borges, Marta Alexandra Sousa | Dissertação de mestrado | Acesso aberto |