Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por editoras 3899
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 2-20 de um total de 20 resultados.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2019
Botany in Portuguese textbooks: Analysis of seven Biology books for High School students
Santos, Fernando Santiago dos
;
Guimarães, Fernando
Atas de conferência
Acesso aberto
2018
Effects of a training workshop on action-oriented environmental education in biology student teachers’ professional development
Barreto, Leopoldo
;
Vilaça, Teresa
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2015
Emerging as early childhood teacher: critical challenges
Lino, Dalila Maria Brito Cunha
;
Vieira, Maria de Fátima Cerqueira Martins
;
Parente, Maria Cristina Cristo
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2015
Form tutors in the joint teaching of Music and collaborative work: perspectives and experiences
Martins, Fernanda
;
Sarmento, Teresa
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito autor
2013
Health policies in schools : the health curricula and the role of teacher in Portugal
Vilaça, Teresa
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2020
Investigating prospective science and mathematics teachers’ meanings for and representations of functions: an international study
Oldham, Elizabeth
;
Viseu, Floriano
;
Martinho, Maria Helena
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2013
Investigating representations of ratio among prospective mathematics and science teachers : an International study
Berenson, Sarah
;
Oldham, Elizabeth
;
Price, Elsa
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2005
Learning how to use the laboratory through Problem-based learning : a pilot study in an undergraduate physical sciences teacher education programme
Esteves, Esmeralda
;
Leite, Laurinda
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
1999
Pre-service physics teachers and conceptual difficulties on temperature and heat
Frederik, Ineke
;
Valk, Ton van der
;
Leite, Laurinda
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2019
Proceedings of the ATEE Winter Conference ‘Science and mathematics education in the 21st century’
-
Atas de conferência
Acesso aberto
2016
Prospective primary school teachers’ knowledge of the ratio concept
Leite, Laurinda
;
Fernandes, José António
;
Viseu, Floriano
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2011
Relationships between students' reactions towards problem-based learning and their learning styles : implications for science teaching and teacher education
Leite, Laurinda
;
Dourado, Luís
;
Esteves, Esmeralda
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2011
Supervision and professional development in in-service teacher training regarding sexuality education
Vilaça, Teresa
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2012
Sustainability on earth WebQuests as problem-solving activities: can physical sciences teachers rely on them?
Leite, Laurinda
;
Dourado, Luís
;
Morgado, Sofia
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2013
Teacher education for problem-based learning: evaluation of an in-service short course targeted to science and geography school teachers
Leite, Laurinda
;
Dourado, Luís
;
Morgado, Sofia
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2019
The concept of a function among prospective teachers
Martinho, Maria Helena
;
Viseu, Floriano
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2013
The curricula of Sexuality Education in Mozambican and Portuguese schools : what are the challenges for teachers and international partnerships?
Vilaça, Teresa
;
Nota, Juvêncio Manuel
;
Mabote, Carla
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2019
The notion of function held by basic education pre-service teachers
Viseu, Floriano
;
Martins, Paula Mendes
;
Rocha, Helena
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2015
Transitions in teacher education and professional identities: proceedings
-
Atas de conferência
Acesso aberto