Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2021 | Burnout in Portuguese teachers: a systematic review | Mota, Ana Isabel; Lopes, João A.; Oliveira, Célia | Artigo | Acesso aberto |
2017 | Classroom discipline: theory and practice | Lopes, João A.; Oliveira, Célia | Capítulo de livro | Acesso restrito autor |
Abr-1996 | Em defesa de uma educação para o professor | Alves, José Ferreira; Oliveira, Célia | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2016 | Number knowledge and error types of elementary portuguese students: implications for instruction | Watson, Silvana; Judge, Sharon; Lopes, João A., et al. | Artigo | Acesso aberto |
2022 | School and student determinants of reading performance: a multilevel analysis with Portuguese students | Lopes, João A.; Oliveira, Célia; Costa, Patrícia | Artigo | Acesso aberto |
2022 | Teacher and school determinants of perceived classroom discipline: a multilevel analysis of TALIS 2013 | Lopes, João A.; Oliveira, Célia | Artigo | Acesso aberto |
Out-2023 | The burnout experience among teachers: a profile analysis | Mota, Ana Isabel; Lopes, João A.; Oliveira, Célia | Artigo | Acesso aberto |