Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por autor Carlos Nunez, Jose
Subscrever estatísticas do autor Carlos Nunez, Jose
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 6-13 de um total de 13 resultados.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2015
Motivational profiles as a combination of academic goals in higher education
Valle, Antonio
;
Carlos Nunez, Jose
;
Cabanach, Ramon G.
, et al.
Artigo
Acesso restrito autor
2017
Motivational profiles in university students. Its relationship with self-handicapping and defensive pessimism strategies
del Mar Ferradas, Maria
;
Freire, Carlos
;
Carlos Nunez, Jose
, et al.
Artigo
Acesso restrito autor
2016
Promoting gypsy children school engagement: a story-tool project to enhance self-regulated learning
Rosário, Pedro
;
Carlos Nunez, Jose
;
Vallejo, Guillermo
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2017
Promoting Gypsy children's behavioural engagement and school success: Evidence from a four-wave longitudinal study
Rosário, Pedro
;
Carlos Nunez, Jose
;
Vallejo, Guillermo
, et al.
Artigo
Acesso restrito autor
2016
Studying while doing time: understanding inmates' conceptions of learning
Rosário, Pedro
;
Carlos Nunez, Jose
;
Pereira, Joana
, et al.
Artigo
Acesso restrito autor
2015
Teachers' feedback on homework, homework-related behaviors, and academic achievement
Carlos Nunez, Jose
;
Suarez, Natalia
;
Rosário, Pedro
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2019
The impact of three types of writing intervention on students' writing quality
Rosário, Pedro
;
Hogemann, Julia
;
Carlos Nunez, Jose
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2015
Transcultural analysis of the effectiveness of a program to promote self-regulated learning in Mozambique, Chile, Portugal, and Spain
Rosário, Pedro
;
Carlos Nunez, Jose
;
Trigo, Luisa
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho