Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por autor Alves, Diana
Subscrever estatísticas do autor Alves, Diana
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 3-10 de um total de 10 resultados.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
Mai-2019
Catalysing the way towards antimicrobial effectiveness: A systematic analysis and a new online resource for antimicrobialenzyme combinations against Pseudomonas aeruginosa and Staphylococcus aureus
Jorge, Paula Alexandra Silva
;
Alves, Diana
;
Pereira, Maria Olívia
Artigo
Acesso aberto
2023
Development of a group emergent literacy screening tool
Cruz, Joana
;
Mendes, Sofia
;
Marques, Sofia
, et al.
Artigo
Acesso aberto
18-Jan-2022
Face-to-Face Versus Remote: Effects of an Intervention in Reading Fluency During COVID-19 Pandemic
Cruz, Joana
;
Mendes, Sofia Abreu
;
Marques, Sofia
, et al.
Artigo
Acesso aberto
7-Set-2023
Fluency training for struggling readers: examining the effects of a Tier-2 intervention in third graders
Cruz, Joana
;
Mendes, Sofia
;
Alves, Diana
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2014
Microscopy techniques for the study of biofilm
Boas, Diana Patrícia Andrade Vilas
;
Alves, Diana
;
Almeida, Carina
, et al.
Capítulo de livro
Acesso restrito autor
2022
Remote teaching practices and learning support during COVID-19 lockdowns in Portugal: Were there changes across time?
Alves, Diana
;
Marques, Sofia
;
Cruz, Joana
, et al.
Artigo
Acesso aberto
7-Mai-2024
Teachers’ beliefs and practices to support emergent literacy development in preschool education: The moderating role of continuous training
Cadime, Irene Maria Dias
;
Alves, Diana
;
Mendes, Sofia
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2017
Three narrative-based coding systems: innovative moments, ambivalence and ambivalence resolution
Gonçalves, Miguel M.
;
Ribeiro, António P.
;
Mendes, Inês
, et al.
Artigo
Acesso aberto