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Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2023
Barriers to volunteering in the field of intellectual disability: a cluster analysis
Cruz, Soraia
;
Ferreira, Marisa Roriz
;
Borges, Ana
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2019
City branding and place attachment: a case study about Viana do Castelo
Poco, Tulia
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
1-Jan-2023
Conceptualizing an omnichannel approach for social marketing under the assumptions of the transtheoretical model of change
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo
Acesso aberto
2019
Corporate hypocrisy and social responsibility: A comparative study of brand crises effect on consumer's attitude toward brands
Santos, Ana Luísa
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo
Acesso restrito UMinho
2019
Corporate propensity for long-term donations to non-profit organisations: an exploratory study in Portugal
Casais, Beatriz
;
Santos, Sara
Artigo
Acesso aberto
2023
Cosmopolitan tourists in P2P accommodation: an exploratory study of online reviews on airbnb
Casais, Beatriz Graça Luz
;
Cardoso, Catarina
Artigo
Acesso aberto
2020
Customer acceptance of shopping-assistant chatbots
Araújo, Tiago
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho
31-Out-2021
Empowering the community or escape daily routine - a voluntourism perspective
Abreu, José
;
Ferreira, Marisa R.
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo
Acesso aberto
2017
A experiência e o marketing turístico em contextos religiosos e de peregrinação: o caso ilustrativo dos Caminhos de Santiago
Sousa, Bruno
;
Casais, Beatriz Graça Luz
;
Malheiro, Alexandra
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2018
Feelings generated by threat appeals in social marketing: text and emoji analysis of user reactions to anorexia nervosa campaigns in social media
Gomes, Rita Ferreira
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo
Acesso restrito UMinho
2020
Heterogeneity of motivations and conflicts in pilgrim-to-pilgrim interaction: a research on the way of Saint James
Casais, Beatriz Graça Luz
;
Sousa, Bruno
Artigo
Acesso restrito UMinho
2017
A influência da marca territorial na predisposição do consumidor turístico: O caso Cabo Verde
Sousa, Bruno
;
Casais, Beatriz Graça Luz
;
Pina, Gilson
Artigo
Acesso aberto
2018
Keeping exclusivity in an E-Commerce environment: the case of Farfetch.com and the market of luxury clothes
Balasyan, Irina
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo
Acesso aberto
2019
Local development through rural entrepreneurship, from the Triple Helix perspective: The case of a peripheral region in northern Portugal
Sá, Elisabete
;
Casais, Beatriz Graça Luz
;
Silva, Joaquim
Artigo
Acesso restrito UMinho
27-Jan-2023
Micro, macro and mega-influencers on instagram: The power of persuasion via the parasocial relationship
Conde, Rita
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo
Acesso aberto
2019
Motivations and perceived opportunities for partnerships among international business consultancy firms
Kindl, Eva-Maria
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo
Acesso restrito UMinho
Mai-2019
Motivations for tourism shopping in department stores: an exploratory research about tourists’ profiles visiting El Corte Inglés Gaia
Boulhosa, Inês
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo
Acesso aberto
2019
‘Portugal, the best destination’: the case study of a CSR communication that changed mentalities and increased business performance
Casais, Beatriz Graça Luz
;
Sousa, Bruno
Artigo
Acesso restrito UMinho
2017
Relacionamentos na qualidade percebida do Ensino Superior Politécnico: um estudo exploratório
Igreja, Carla
;
Teixeira, Andreia Sofia da Costa
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo
Acesso aberto
2019
Residents' involvement in city brand co-creation and their perceptions of city brand identity: a case study in Porto
Casais, Beatriz Graça Luz
;
Monteiro, Patricia
Artigo
Acesso restrito UMinho