Mostrar 28-47 de um total de 58 resultados.
< anterior
próximo >
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2018 | Main CIO's activities - evidences from a Delphi survey using Q-sort | Carvalho, Roberto; Trigo, António; Varajão, João, et al. | Artigo | Acesso restrito UMinho |
Out-2015 | MixAR mobile prototype: visualizing virtually reconstructed ancient structures in situ | Narciso, David; Pádua, Luís; Adão, Telmo, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
5-Out-2016 | A myographic-based HCI solution proposal for upper limb amputees | Matos, Andreia; Adão, Telmo; Magalhães, Luís Gonzaga Mendes, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2012 | New interaction paradigms to fight the digital divide : a pilot case study regarding multi-touch technology | Carvalho, Diana; Bessa, Maximino; Oliveira, Lia Raquel, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2016 | Ontology-based procedural modelling of traversable buildings composed by arbitrary shapes | Adão, Telmo; Magalhães, Luís Gonzaga Mendes; Peres, Emanuel | Livro | Acesso restrito autor |
2017 | Performance evaluation of different age groups for gestural interaction: a case study with Microsoft Kinect and Leap Motion | Carvalho, Diana; Bessa, Maximino; Magalhães, Luís Gonzaga Mendes, et al. | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2015 | Performing universal tasks on the Web: Interaction with digital content by people with intellectual disabilities | Rocha, Tânia; Bessa, Maximino; Magalhães, Luís Gonzaga Mendes, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2019 | Preface [Intelligent Technologies for Interactive Entertainment] | Cortez, Paulo; Magalhães, Luís Gonzaga Mendes; Branco, Pedro, et al. | Editorial em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
11-Mai-2019 | Procedural modeling of buildings composed of arbitrarily-shaped floor-plans: background, progress, contributions and challenges of a methodology oriented to cultural heritage | Adão, Telmo; Pádua, Luís; Marques, Pedro, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2021 | Process mining for IS project success factors management: a proposal | Pedrosa, Joana; Varajão, João; Magalhães, Luís Gonzaga Mendes, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
23-Set-2021 | Prototyping IoT-based virtual environments: an approach toward the sustainable remote management of distributed mulsemedia setups | Adão, Telmo Miguel Oliveira; Pinho, Tatiana; Pádua, Luís, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2023 | Quality control using U-Net: detecting defects in leather | Allahdad, Mehrab Khazraeiniay; Pinho, Rafaela de; Silva, Jorge, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
1-Jan-2021 | QuizHuntAR: A location-based augmented reality game for education | Santos, José Eduardo da Silva; Magalhães, Luís Gonzaga Mendes | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2018 | A rapid prototyping tool to produce 360° video-based immersive experiences enhanced with virtual/multimedia elements | Adão, Telmo; Pádua, Luís; Fonseca, Miguel, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2018 | Recognition and use of emotions in games | Carvalhais, Tiago; Magalhães, Luís Gonzaga Mendes | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2017 | Reconstructing the past: providing an enhanced perceptual experience | Magalhães, Luís Gonzaga Mendes; Adão, Telmo; Peres, Emanuel | Capítulo de livro | Acesso restrito UMinho |
2023 | A robust real-time leather defect segmentation using YOLO | Silva, Vitor; Pinho, Rafaela de; Allahdad, Mehrab Khazraeiniay, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
Dez-2017 | Rule ontology for automatic design verification - Application to PCB manufacturing and assembly | Abrantes, Rui Santos; Basto, Mário; Varajão, João, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2019 | Scene reconstruction for storytelling in 360º videos | Pinheiro, Gonçalo; Alves, Nelson; Magalhães, Luís Gonzaga Mendes, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2021 | SHREWS: A game with augmented reality for training computational thinking | Saraiva, Francisco; Lima, Lázaro V.O.; Araújo, Cristiana, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |