Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por autor 1907
Subscrever estatísticas do autor Autor
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 156-175 de um total de 199 resultados.
< anterior
próximo >
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2017
School principals’ views of teacher evaluation policy: lessons learned from two empirical studies
Flores, Maria Assunção
;
Derrington, Mary Lynne
Artigo
Acesso aberto
2012
Student assessment in project based learning
Fernandes, Sandra
;
Flores, Maria Assunção
;
Lima, Rui M.
Capítulo de livro
Acesso restrito UMinho
2011
Students' perceptions about assessment in higher education : findings from ongoing research
Pereira, Diana
;
Flores, Maria Assunção
Outro
Acesso aberto
2017
Students’ perceptions of assessment: a comparative analysis between Portugal and Sweden
Pereira, D.
;
Niklasson, L.
;
Flores, Maria Assunção
Artigo
Acesso aberto
Mar-2012
Student’s views of assessment in project-led engineering education: findings from a case study in Portugal
Fernandes, Sandra
;
Flores, Maria Assunção
;
Lima, Rui M.
Artigo
Acesso aberto
2020
Surviving, being resilient and resisting: teachers' experiences in adverse times
Flores, Maria Assunção
Artigo
Acesso aberto
2014
Teacher collaboration and professional development in the workplace : a study of Portuguese teachers
Forte, Ana Maria Barbosa Pinto Xavier
;
Flores, Maria Assunção
Artigo
Acesso restrito UMinho
2016
Teacher education curriculum
Flores, Maria Assunção
Capítulo de livro
Acesso aberto
3-Ago-2021
Teacher education during the COVID-19 Lockdown: insights from a formative intervention approach involving online feedback
Pereira, Íris Susana
;
Fernandes, Eva Lopes
;
Flores, Maria Assunção
Artigo
Acesso aberto
2019
Teacher educators as teachers and as researchers
Smith, Kari
;
Flores, Maria Assunção
Editorial em revista
Acesso aberto
2018
Teacher evaluation in Portugal: persisting challenges and perceived effects
Flores, Maria Assunção
Artigo
Acesso aberto
2013
Teacher leadership : understandings and experiences of portuguese teachers
Flores, Maria Assunção
Capítulo de livro
Acesso restrito UMinho
Jul-2018
Teacher leadership as a key element for enhancing teacher professional development
Flores, Maria Assunção
Artigo
Acesso aberto
2015
Teacher learning and learning from teaching
Flores, Maria Assunção
Editorial em revista
Acesso restrito UMinho
2014
Teacher learning in the workplace in pre-service teacher education in Portugal : potential and limits from a pre-service teacher perspective
Flores, Maria Assunção
Capítulo de livro
Acesso restrito UMinho
2013
Teacher quality, professionalism and professional development : findings from a European project
Hilton, G.
;
Flores, Maria Assunção
;
Niklasson, L.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2018
Teacher resilience in adverse contexts: issues of professionalism and professional identity
Flores, Maria Assunção
Capítulo de livro
Acesso aberto
2011
Teachers exercising leadership (TEL): challenges and opportunities
Flores, Maria Assunção
Comunicação oral
Acesso aberto
Set-2011
Teachers leading innovation in challenging times : a case study in Portugal
Flores, Maria Assunção
;
Correia, Ermelinda de Lurdes Salgado
Outro
Acesso aberto
Jan-2019
Teachers' and students' perspectives about curriculum development in engineering education: Implications for academic work
Mesquita, Diana
;
Flores, Maria Assunção
;
Lima, Rui M.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto