Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2020 | Building a needs-based curriculum in data science and artificial intelligence: case studies in Indonesia, Sri Lanka, and Thailand | Anutariya, Chutiporn; Bonsangue, Marcello; Abidin, Taufik F., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
Jul-2022 | Engaging with real-world phenomena through Matlab programming projects | Monteiro, M. Teresa T.; Hornink, G; Vieira, Flávia | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2013 | Implantação da Estratégia P2BL na FE/UFJF : relato, análise e avaliação | Pinto, Danilo Pereira; Gomes, Francisco José; Carvalho, Dinis, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2021 | Innovating to improve – An experience in a computer engineering programme | Monteiro, M. Teresa T.; Hornink, Gabriel; Vieira, Flávia | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2013 | Interdisciplinary programs evaluation methods: a review of literature and a model proposal for intensive projects involving academia and industry | Dias, Sara; Dias, Luis S.; Lima, Rui M. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
Jul-2021 | Learning science during summer vacations and its effects on attitude and anxiety towards research | Carvalho, Violeta Meneses; Teixeira, S. F. C. F.; Minas, Graça, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2023 | A PBL experience with second-year students of industrial engineering | Carvalho, Violeta Meneses; Costa, Lino; Teixeira, S. F. C. F., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
Set-2023 | A PBL experience with second-year students of Industrial Engineering | Carvalho, Violeta Meneses; Costa, Lino; Teixeira, S. F. C. F., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2012 | Teamwork in project-based learning: engineering students’ perceptions of strengths and weaknesses | Alves, Anabela Carvalho; Mesquita, Diana; Moreira, Francisco, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |