Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
Jun-2016 | Effectiveness and relevance of feedback in Higher Education: a study of undergraduate students | Pereira, Diana Ribeiro; Flores, Maria Assunção; Simão, Ana Margarida Veiga, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2015 | Melhorar as aprendizagens através da avaliação: o potencial dos métodos centrados nos alunos no contexto do Ensino Superior | Flores, Maria Assunção; Simão, Ana Margarida Veiga; Albuquerque, Teresa, et al. | Capítulo de livro | Acesso aberto |
2024 | Online learning, perceived difficulty and the role of feedback in COVID-19 times | Flores, Maria Assunção; Simão, Ana Margarida Veiga; Ferreira, Paula Costa, et al. | Artigo | Acesso embargado (2 Anos) |
Jun-2017 | Perceptions of Portuguese undergraduate students about assessment: a study in five public universities | Pereira, Diana; Flores, Maria Assunção; Barros, Alexandra | Artigo | Acesso aberto |
2015 | Perceptions of university teachers about teaching | Veiga Simão, Ana M.; Flores, Maria Assunção; Barros, Alexandra, et al. | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2022 | Portuguese higher education students' adaptation to online teaching and learning in times of the COVID-19 pandemic: personal and contextual factors | Flores, Maria Assunção; Barros, Alexandra; Simão, Ana Margarida Veiga, et al. | Artigo | Acesso embargado (2 Anos) |