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Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2003
The internet adoption by non-profit organisations: an exploratory study
Pinho, José Carlos M.
;
Macedo, Isabel Maria
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Fev-2002
A internet e o marketing-mix
Pinho, José Carlos M.
Documento de trabalho
Acesso restrito UMinho
2002
Market orientation in the non-profit sector: an exploratory study
Pinho, José Carlos M.
;
Macedo, Isabel Maria
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho
2001
Marketing orientation and financial dependence: the specific case of portuguese non-profit organisations
Macedo, Isabel Maria
;
Pinho, José Carlos M.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Mar-2010
Personal characteristics, business relationships and entrepreneurial performance: some empirical evidence
Pinho, José Carlos M.
;
Sá, Elisabete
Documento de trabalho
Acesso restrito UMinho
2003
Re-defining the construct of market-orientation in the non-profit sector: an exploratory study
Macedo, Isabel Maria
;
Pinho, José Carlos M.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Nov-2012
Redes e capital social no domínio do marketing de relacionamento : desafios metodológicos
Pinho, José Carlos M.
Documento de trabalho
Acesso restrito UMinho
2002
The relationship between market orientation and financial dependency: the case of portuguese non-profit organisations
Pinho, José Carlos M.
;
Macedo, Isabel Maria
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2004
The relationship between resource dependency and market orientation : the specific case of non-profit organisations (NPOs)
Macedo, Isabel Maria
;
Pinho, José Carlos M.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2001
Rethinking the concept of market orientation in the Portuguese non-profit sector:An exploratory study
Pinho, José Carlos M.
;
Macedo, Isabel Maria
Comunicação em painel
Acesso aberto
Fev-2015
Social network analysis as a new methodological tool to understand university–industry cooperation
Pinheiro, Miguel Nuno Linhares
;
Lucas, Cândida
;
Pinho, José Carlos M.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2015
Stakeholder network integrated analysis: the specific case of rural tourism in the Portuguese Peneda-Gerês National Park
Nogueira, Sónia Fernanda Moreira
;
Pinho, José Carlos M.
Artigo
Acesso aberto
2011
The effect of online service quality factors on internet usage: the web delivery system of the taxation department
Pinho, José Carlos M.
;
Martins, Maria Lurdes Castro
;
Macedo, Isabel Maria
Artigo
Acesso restrito UMinho
2012
The impact of internal and external market orientation on performance in local public organisations
Rodrigues, Ana Paula
;
Pinho, José Carlos M.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2015
The outset of U-I R&D relationships: the specific case of biological sciences
Pinheiro, Miguel Nuno Linhares
;
Pinho, José Carlos M.
;
Lucas, Cândida
Artigo
Acesso aberto
Nov-2016
The role of Social Capital towards resource sharing in collaborative R&D projects: Evidences from the 7th Framework Programme
Pinheiro, Miguel Nuno Linhares
;
Serôdio, Paulo
;
Pinho, José Carlos M.
, et al.
Artigo
Acesso aberto