Utilize este identificador para referenciar este registo:
https://hdl.handle.net/1822/63181
Título: | Different ways to relate with the ‘other’: Prospective teachers ideas about teaching history to refugee youth, a comparative study |
Autor(es): | Apostolidou, Eleni Solé, Glória |
Data: | 2019 |
Citação: | Apostolidou, E., & Solé, G. (2019). Different ways to relate with the ‘other’: Prospective teachers ideas about teaching history to refugee youth, a comparative study. In J.R. Moreno-Vera & J. Monteagudo-Fernandez (eds), Temas controvertidos en el aula. Enseñar historia en la era de la pósverdade (pp. 129-144). Murcia: Editum. |
Tipo: | Capítulo de livro |
URI: | https://hdl.handle.net/1822/63181 |
Arbitragem científica: | no |
Acesso: | Acesso aberto |
Aparece nas coleções: |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
Apostolidou Solé (00000002).pdf | 1,45 MB | Adobe PDF | Ver/Abrir |