Utilize este identificador para referenciar este registo: https://hdl.handle.net/1822/5910

TítuloFrom classroom teaching to e-learning: the way for a strong definition
Autor(es)Amaral, Luís
Leal, David
Palavras-chavee-learning
e-learning concepts
DataJul-2006
EditoraWMSCI
CitaçãoWORLD MULTI-CONFERENCE ON SYSTEMICS, CYBERNETICS AND INFORMATICS, 10, Orlando, 2006 – “WMSCI : World Multi-Conference on Systemics, Cybernetics and Informatics. [S.l. : s.n., 2006].
Resumo(s)In any process of adoption of e-learning is important to understand his elements and the way they interrelate. This work tries to achieve the e-Learning definition using a graphical interpretation supported by mathematical language that helps the understanding, step-by-step, of the transition from “Classroom Learning” to “e Learning”. In the last step, the obtained graphic and formula is used in order to reach what we call the strong e Learning definition.
TipoArtigo em ata de conferência
URIhttps://hdl.handle.net/1822/5910
ISBN9789806560697
Arbitragem científicayes
AcessoAcesso aberto
Aparece nas coleções:DSI - Sociedade da Informação

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
artigo_submetido_mat_en_v2.pdf410,27 kBAdobe PDFVer/Abrir

Partilhe no FacebookPartilhe no TwitterPartilhe no DeliciousPartilhe no LinkedInPartilhe no DiggAdicionar ao Google BookmarksPartilhe no MySpacePartilhe no Orkut
Exporte no formato BibTex mendeley Exporte no formato Endnote Adicione ao seu ORCID