DCC - Livros e capítulo de livros / Books and book chapters : [16] Statistics

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit date in descending order): 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
2019Da semi-periferia da língua portuguesa à comunicação da ciência em português. Nota introdutóriaMartins, Moisés de Lemos; Macedo, Isabel MoreiraBook editorialOpen access
2019Breve história do Bloco de EsquerdaSilva, Elsa Costa e; Lameiras, MarianaBookRestricted access (Author)
2019Cães na publicidade. Humanos, (não) humanos ou otherness?Pires, HelenaBook partOpen access
2019Stickers on politics. The power of a brand is its weakness – a case of activism and subvertisingDuarte Melo, Ana G. S.; Balonas, SaraBook partOpen access
2019A expressão da ética e da responsabilidade social na comunicação das organizaçõesSilva, Sónia Cristina Melo; Ruão, TeresaBook partOpen access
2019Por uma ideia de ciência com memória e pensamentoMartins, Moisés de LemosBook partOpen access
2019Políticas da língua, da comunicação e da cultura no espaço lusófono-BookOpen access
2019Os direitos da criançaMartins, Paula Cristina; Pereira, SaraBookOpen access
2019Social representations of history in the global south: remembering the colonial past from the marginsCabecinhas, Rosa; Brasil, Julia AlvesBook partOpen access
2019A importância dos estudos de audiênciasPereira, SaraPrefaceOpen access
2019Introdução aos estudos de audiênciaPortela, PedroBookOpen access
Dec-2018Decoding advertising on the social sphereBalonas, SaraBook partOpen access
Dec-2018Advertising as a platform for consumer-citizen participation and citizenshipDuarte Melo, Ana Guilhermina SeixasBook partOpen access
Dec-2018What is ParticipAD? Perspectives on participatory advertisingDuarte Melo, Ana Guilhermina Seixas; Duque, Marcela; Carpentier, Nico, et al.Book editorialOpen access
Dec-2018ParticipAD – Participatory advertising: a global perspective with a Latin American focus / Publicidad participativa: una perspectiva global con un enfoque latino-americano-BookOpen access
2018Desigualdades de género em foco: interseções entre produção e receção de conteúdos jornalísticosCerqueira, Carla Preciosa Braga; Cabecinhas, RosaBook partEmbargoed access (1 Year)
Collection's Items (Sorted by Submit date in descending order): 1 to 16 of 16