Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
Jul-2018 | Conhecer as extensões da esfera dos média: Testando conhecimentos a partir de um quiz | Ribeiro, Fábio; Moura, Pedro Filipe Ribeiro de; Santos, Luís António | Artigo | Acesso aberto |
2017 | Critical reflections concerning the concept of participation in social intervention and research | Almeida, Helena Neves de; Silva, Ana Maria Costa e | Artigo | Acesso aberto |
9-Abr-2022 | Higher education for sustainability: a bibliometric approach—what, where and who is doing research in this subject? | Machado, Carolina Feliciana; Davim, João Paulo | Artigo | Acesso aberto |
Jun-2017 | Industry-academia collaborations in software engineering: An empirical analysis of challenges, patterns and anti-patterns in research projects | Garousi, Vahid; Felderer, Michael; Fernandes, João M., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2017 | Monitorização contínua em contextos de continuous assurance de processos organizacionais: uma análise bibliométrica | Marques, Rui; Santos, Carlos | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2019 | Research and practice in IS: insights from medicine that might contribute to overcome the relevance deficit in the IS domain | Carvalho, João Álvaro | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2013 | Social engineering program - MBA level: Designed for global education demand | Ciampi, Melany M.; Amaral, Luis; da Rocha Brito, Claudio, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2019 | The Janus faced teacher educator | Smith, Kari; Flores, Maria Assunção | Artigo | Acesso aberto |
2023 | The weight of time: challenges of ageing in Higher Education | Vasconcelos, Rosa; Silva, Marcia; Araújo, Emília Rodrigues, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2019 | Zombie reviews taking over the PROSPERO systematic review registry. It’s time to fight back! | Andrade, Renato; Pereira, Rogério; Weir, Adam, et al. | Editorial em revista | Acesso restrito UMinho |