Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2015 | Freshman's perceptions in electrical/electronic engineering courses: early findings | Leão, Celina Pinto; Soares, Filomena; Guedes, Anabela, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
Abr-2020 | Gender differences in students' assessment in a fluid mechanics course | Sena-Esteves, M. Teresa; Morais, Cristina; Ribeiro, Margarida, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2015 | Internship Assessment from Company Supervisor's viewpoints: a five-year experience | Pereira, Isabel M. Brás; Silva, Paulo; Esteves, M. Teresa Sena, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
Set-2015 | Interpreting students’ perceptions in fluid mechanics learning outcomes | Soares, Filomena; Leão, Celina Pinto; Guedes, Anabela, et al. | Artigo | Acesso restrito autor |
2016 | Portuguese and Brazilian students perceptions regarding the flow of knowledge in their courses: two different realities? | Leão, Celina Pinto; Soares, Filomena; Hausmann, Romeu, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2018 | Practical work and assessment to stimulate students' participation and motivation in fluid transport issues | Teresa Sena-Esteves, M.; Morais, Cristina; Guedes, Anabela, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2016 | Students' expectations analysis before and after a curricular internship | Pereira, Isabel M. Brás; Silva, Paulo; Esteves, M. Teresa Sena, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito autor |
19-Jun-2019 | Student’s perceptions regarding assessment changes in a fluid mechanics course | Sena-Esteves, Teresa; Morais, Cristina; Guedes, Anabela, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2018 | Teaching impact and evaluation methodology assessment in a fluid mechanics course: Student's perceptions | Sena-Esteves, M. Teresa; Morais, Cristina; Guedes, Anabela, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |