Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2016 | Ainda estou a aprender. As tecnologias no apoio à avaliação e à intervenção nas dificuldades na aprendizagem da leitura | Ribeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina; Baptista, Adriana, et al. | Livro | Acesso aberto |
15-Fev-2022 | Assessing oral reading fluency within and across grade levels: Development of equated test forms | Rodrigues, Bruna; Cadime, Irene Maria Dias; Freitas, Tânia, et al. | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2016 | Beyond word recognition, fluency, and vocabulary: the influence of reasoning on reading comprehension | Ribeiro, Iolanda; Cadime, Irene Maria Dias; Freitas, Tânia, et al. | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2024 | Does reading fluency mediate the relationship between cognitive-linguistic skills and reading comprehension? A study in European Portuguese | Cadime, Irene Maria Dias; Freitas, Tânia; Martín-Aragoneses, María Teresa, et al. | Artigo | Acesso aberto |