Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por autor 7996
Subscrever estatísticas do autor Autor
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 11-25 de um total de 25 resultados.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2018
Mozambican adolescents' perspectives on the academic procrastination process
Fulano, Celso
;
Cunha, Jennifer
;
Núñez, José Carlos
, et al.
Artigo
Acesso restrito autor
2020
Online Homework Distraction Scale: A validation study
Xu, Jianzhong
;
Nunez, Jose Carlos
;
Cunha, Jennifer
, et al.
Artigo
Acesso aberto
1-Jul-2020
Online vs traditional homework: a systematic review on the benefits to students' performance
Magalhães, Paula
;
Ferreira, Diogo
;
Cunha, Jennifer
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2015
Parents' conceptions of their homework involvement in elementary school
Cunha, Jennifer
;
Rosário, Pedro
;
Macedo, Lucia
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2016
Promoting gypsy children school engagement: a story-tool project to enhance self-regulated learning
Rosário, Pedro
;
Carlos Nunez, Jose
;
Vallejo, Guillermo
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2022
School engagement in elementary school: a systematic review of 35 years of research
Martins, Juliana Andreia Oliveira
;
Cunha, Jennifer
;
Lopes, Silvia
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
22-Set-2021
Student perceptions of homework quality, autonomy support, effort, and math achievement: Testing models of reciprocal effects
Xu, Jianzhong
;
Du, Jianxia
;
Cunha, Jennifer
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2016
Studying while doing time: understanding inmates' conceptions of learning
Rosário, Pedro
;
Carlos Nunez, Jose
;
Pereira, Joana
, et al.
Artigo
Acesso restrito autor
2015
The effects of teachers' homework follow-up practices on students' EFL performance: a randomized-group design
Rosário, Pedro
;
Nunez, Jose C.
;
Vallejo, Guillermo
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2019
The impact of three types of writing intervention on students' writing quality
Rosário, Pedro
;
Hogemann, Julia
;
Carlos Nunez, Jose
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2021
The role of the perceived usefulness of teacher feedback on elementary students’ homework engagement
Cunha, Jennifer
;
Martins, Juliana
;
Almeida, Sofia
, et al.
Capítulo de livro
Acesso restrito UMinho
8-Jul-2013
Tipos de feedback sobre las TPC y su relación con el rendimiento académico
Cunha, Jennifer
Dissertação de mestrado
Acesso aberto
Ago-2018
Validity and reliability of the Parental Homework Management Scale
Cunha, Jennifer
;
Xu, Jianzhong
;
Rosário, Pedro
, et al.
Artigo
Acesso aberto
23-Abr-2021
Writing intervention with elementary students struggling with writing: examining approach profiles to the teacher feedback on writing quality and motivational variables
Hogemann, Julia
;
Cunha, Jennifer
;
Nunez, Jose Carlos
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2017
Writing week-journals to improve the writing quality of fourth-graders' compositions
Rosário, Pedro
;
Hogemann, Julia
;
Carlos Nunes, Jose
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho