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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018Keeping exclusivity in an E-Commerce environment: the case of Farfetch.com and the market of luxury clothesBalasyan, Irina; Casais, Beatriz Graça LuzArtigoAcesso aberto
2019Local development through rural entrepreneurship, from the Triple Helix perspective: The case of a peripheral region in northern PortugalSá, Elisabete; Casais, Beatriz Graça Luz; Silva, JoaquimArtigoAcesso restrito UMinho
27-Jan-2023Micro, macro and mega-influencers on instagram: The power of persuasion via the parasocial relationshipConde, Rita; Casais, Beatriz Graça LuzArtigoAcesso aberto
2019Motivations and perceived opportunities for partnerships among international business consultancy firmsKindl, Eva-Maria; Casais, Beatriz Graça LuzArtigoAcesso restrito UMinho
Mai-2019Motivations for tourism shopping in department stores: an exploratory research about tourists’ profiles visiting El Corte Inglés GaiaBoulhosa, Inês; Casais, Beatriz Graça LuzArtigoAcesso aberto
2019‘Portugal, the best destination’: the case study of a CSR communication that changed mentalities and increased business performanceCasais, Beatriz Graça Luz; Sousa, BrunoArtigoAcesso restrito UMinho
2017Relacionamentos na qualidade percebida do Ensino Superior Politécnico: um estudo exploratórioIgreja, Carla; Teixeira, Andreia Sofia da Costa; Casais, Beatriz Graça LuzArtigoAcesso aberto
2019Residents' involvement in city brand co-creation and their perceptions of city brand identity: a case study in PortoCasais, Beatriz Graça Luz; Monteiro, PatriciaArtigoAcesso restrito UMinho
2018Social advertisements for public health and epidemic dynamics: A study based on HIV/AIDS prevention television advertisements in four European countriesCasais, Beatriz Graça Luz; Proença, João F.ArtigoAcesso restrito UMinho
2019Social marketing applied to HIV/AIDS prevention: the case of a five-year governmental response in PortugalCasais, Beatriz Graça Luz; Proença, João F.; Barros, HenriqueCapítulo de livroAcesso aberto
2019The importance of user-generated photos in restaurant selectionOliveira, Bruno; Casais, Beatriz Graça LuzArtigoAcesso restrito UMinho
2021The prevalence of emotional and rational tone in social advertising appealsCasais, Beatriz Graça Luz; Pereira, Aline CostaArtigoAcesso aberto
2020Tourism innovation through relationship marketing and value co-creation: A study on peer-to-peer online platforms for sharing accommodationCasais, Beatriz Graça Luz; Fernandes, Juliana; Sarmento, MarianaArtigoAcesso restrito UMinho
2018Valorização comercial de uma amostra de própolis do Gerês (Portugal)Gonçalves, Raquel; Freitas, Ana S.; Araújo, Carina, et al.Comunicação em painel Acesso aberto
2018Valorização comercial de uma amostra de própolis do Gerês (Portugal)Gonçalves, Raquel; Freitas, Ana S.; Araújo, Carina, et al.Resumo em ata de conferência Acesso aberto