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Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2017
A influência da marca territorial na predisposição do consumidor turístico: O caso Cabo Verde
Sousa, Bruno
;
Casais, Beatriz Graça Luz
;
Pina, Gilson
Artigo
Acesso aberto
2018
Keeping exclusivity in an E-Commerce environment: the case of Farfetch.com and the market of luxury clothes
Balasyan, Irina
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo
Acesso aberto
2019
Local development through rural entrepreneurship, from the Triple Helix perspective: The case of a peripheral region in northern Portugal
Sá, Elisabete
;
Casais, Beatriz Graça Luz
;
Silva, Joaquim
Artigo
Acesso restrito UMinho
27-Jan-2023
Micro, macro and mega-influencers on instagram: The power of persuasion via the parasocial relationship
Conde, Rita
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo
Acesso aberto
2019
Motivations and perceived opportunities for partnerships among international business consultancy firms
Kindl, Eva-Maria
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo
Acesso restrito UMinho
Mai-2019
Motivations for tourism shopping in department stores: an exploratory research about tourists’ profiles visiting El Corte Inglés Gaia
Boulhosa, Inês
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo
Acesso aberto
2019
‘Portugal, the best destination’: the case study of a CSR communication that changed mentalities and increased business performance
Casais, Beatriz Graça Luz
;
Sousa, Bruno
Artigo
Acesso restrito UMinho
2017
Relacionamentos na qualidade percebida do Ensino Superior Politécnico: um estudo exploratório
Igreja, Carla
;
Teixeira, Andreia Sofia da Costa
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo
Acesso aberto
2019
Residents' involvement in city brand co-creation and their perceptions of city brand identity: a case study in Porto
Casais, Beatriz Graça Luz
;
Monteiro, Patricia
Artigo
Acesso restrito UMinho
2018
Social advertisements for public health and epidemic dynamics: A study based on HIV/AIDS prevention television advertisements in four European countries
Casais, Beatriz Graça Luz
;
Proença, João F.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2019
Social marketing applied to HIV/AIDS prevention: the case of a five-year governmental response in Portugal
Casais, Beatriz Graça Luz
;
Proença, João F.
;
Barros, Henrique
Capítulo de livro
Acesso aberto
2019
The importance of user-generated photos in restaurant selection
Oliveira, Bruno
;
Casais, Beatriz Graça Luz
Artigo
Acesso restrito UMinho
2021
The prevalence of emotional and rational tone in social advertising appeals
Casais, Beatriz Graça Luz
;
Pereira, Aline Costa
Artigo
Acesso aberto
2020
Tourism innovation through relationship marketing and value co-creation: A study on peer-to-peer online platforms for sharing accommodation
Casais, Beatriz Graça Luz
;
Fernandes, Juliana
;
Sarmento, Mariana
Artigo
Acesso restrito UMinho
2018
Valorização comercial de uma amostra de própolis do Gerês (Portugal)
Gonçalves, Raquel
;
Freitas, Ana S.
;
Araújo, Carina
, et al.
Comunicação em painel
Acesso aberto
2018
Valorização comercial de uma amostra de própolis do Gerês (Portugal)
Gonçalves, Raquel
;
Freitas, Ana S.
;
Araújo, Carina
, et al.
Resumo em ata de conferência
Acesso aberto