Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por autor Núñez, José Carlos
Subscrever estatísticas do autor Núñez, José Carlos
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 9-17 de um total de 17 resultados.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2013
A longitudinal assessment of the effectiveness of a school-based mentoring program in middle school
Núñez, José Carlos
;
Rosário, Pedro
;
Vallejo, Guillermo
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
22-Jul-2021
The mediator role of routines on the relationship between general procrastination, academic procrastination and perceived importance of sleep and bedtime procrastination
Magalhães, Paula
;
Pereira, Beatriz
;
Oliveira, André
, et al.
Artigo
Acesso aberto
13-Jul-2021
“More than buying extra fruits and veggies, please hide the fats and sugars”: children’s diet latent profiles and family-related factors
Pereira, Beatriz
;
Silva, Cátia
;
Núñez, José Carlos
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2018
Mozambican adolescents' perspectives on the academic procrastination process
Fulano, Celso
;
Cunha, Jennifer
;
Núñez, José Carlos
, et al.
Artigo
Acesso restrito autor
18-Jan-2022
A path model of university dropout predictors: the role of satisfaction, the use of self-regulation learning strategies and students' engagement
Bernardo, Ana B.
;
Galve-González, Celia
;
Núñez, José Carlos
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2014
Performance evaluation of recent information criteria for selecting multilevel models in Behavioral and Social Sciences
Vallejo, Guillermo
;
Tuero-Herrero, Ellián
;
Núñez, José Carlos
, et al.
Artigo
Acesso aberto
11-Jan-2023
Reading in covid-19 pandemic times: a snapshot of reading fluency of Portuguese elementary school students
Rosendo, Daniela Patrícia Moreira
;
Pereira, Armanda
;
Moreira, Tânia Marlene Teixeira
, et al.
Artigo
Acesso aberto
4-Fev-2023
Self-efficacy to Regulate Eating Behaviors Scale for Children: a validation study
Silva, Cátia
;
Pereira, Beatriz
;
Figueiredo, Gabriela Santos Silva Carvalho
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2021
The role of the perceived usefulness of teacher feedback on elementary students’ homework engagement
Cunha, Jennifer
;
Martins, Juliana
;
Almeida, Sofia
, et al.
Capítulo de livro
Acesso restrito UMinho