Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por autor Marques, Sofia
Subscrever estatísticas do autor Marques, Sofia
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 7-14 de um total de 14 resultados.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2019
Early family adversity, stability and consistency of institutional care and infant cognitive, language and motor development across the first six months of institutionalization
Baptista, Joana
;
Belsky, Jay
;
Marques, Sofia
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2018
Early maltreatment and current quality of relational care predicts socioemotional problems among institutionalised infants and toddlers
Baptista, Joana
;
Silva, Joana R.
;
Marques, Sofia
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
18-Jan-2022
Face-to-Face Versus Remote: Effects of an Intervention in Reading Fluency During COVID-19 Pandemic
Cruz, Joana
;
Mendes, Sofia Abreu
;
Marques, Sofia
, et al.
Artigo
Acesso aberto
7-Set-2023
Fluency training for struggling readers: examining the effects of a Tier-2 intervention in third graders
Cruz, Joana
;
Mendes, Sofia
;
Alves, Diana
, et al.
Artigo
Acesso aberto
19-Jan-2012
Indiscriminate behavior observed in the strange situation among institutionalized toddlers : relations to caregiver report and to early family risk
Oliveira, Paula Cristina Batista da Silva
;
Soares, Isabel
;
Martins, Carla
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2022
Remote teaching practices and learning support during COVID-19 lockdowns in Portugal: Were there changes across time?
Alves, Diana
;
Marques, Sofia
;
Cruz, Joana
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2013
Social withdrawal behaviour in institutionalized toddlers: individual, early family and institutional determinants
Baptista, Joana
;
Belsky, Jay
;
Martins, Carla
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
Nov-2014
The interactive effect of maltreatment in the family and unstable institutional caregiving in predicting behavior problems in toddlers
Baptista, Joana
;
Belsky, Jay
;
Marques, Sofia
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho