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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018Portugal and Angola: the politics of a troubled media relationshipSantos, Luís AntónioArtigoAcesso aberto
2017Pensar o género na publicidade: percepções de estudantes do ensino superior portuguêsJorge, Ana Margarida Reis; Cerqueira, Carla Preciosa Braga; Magalhães, SaraArtigoAcesso aberto
2006Information technologies, social change and the future : online journalism in PortugalSousa, HelenaArtigoAcesso aberto
2010Collective memories of Portuguese colonial action in Africa: representations of the colonial past among Mozambicans and Portuguese YouthsCabecinhas, Rosa; Feijó, JoãoArtigoAcesso aberto
Jul-2019Autorregulação publicitária em Portugal: os interesses da indústria e dos consumidores em convergência?Duarte Melo, AnaArtigoAcesso aberto
2020Historia de la enseñanza del periodismo en España y Portugal: una línea de tiempo con paralelismos y contrastesMarinho, Sandra; Sánchez-García, PilarArtigoAcesso aberto
2018Lusophone community in the digital age: the ambiguous place of scepticism and performanceSousa, HelenaArtigoAcesso aberto
11-Mai-2022Muted voices: the underrepresentation of women in COVID-19 news in PortugalAraújo, Rita Alexandra Manso; Lopes, Felisbela; Magalhães, Olga; Cerqueira, CarlaArtigoAcesso aberto
2023Urban planning and policy in Portugal: an overview on the role of EU funds and guidelinesChamusca, Pedro Miguel Magalhães NunesArtigoAcesso restrito UMinho
2023Behavior guidance during the COVID-19 pandemic: health literacy as a weapon against the virusAraújo, Rita Alexandra Manso; Lopes, Felisbela; Magalhães, Olga; Sá, Alberto; Aguiar, AnaArtigoAcesso restrito UMinho