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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2017Forecasting store foot traffic using facial recognition, time series and support vector machinesCortez, Paulo; Matos, Luis Miguel Rocha; Pereira, Pedro José; Santos, Nuno; Duque, DuarteArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Mar-2015Combining data mining and evolutionary computation for multi-criteria optimization of earthworksParente, Manuel; Correia, A. Gomes; Cortez, PauloArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Mar-2015Comparison of single and multi-objective evolutionary algorithms for robust link-state routingPereira, Vítor; Sousa, Pedro; Cortez, Paulo; Rio, Miguel; Rocha, MiguelArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Set-2018A comparison of data-driven approaches for mobile marketing user conversion predictionMatos, Luis Miguel; Cortez, Paulo; Mendes, Rui; Moreau, AntoineArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2014Evolving artificial neural networks applied to generate virtual charactersAsensio, Joan Marc Llargues; Donate, Juan Peralta; Cortez, PauloArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2020Predicting physical properties of woven fabrics via automated machine learning and textile design and finishing featuresRibeiro, Rui; Pilastri, André; Moura, Carla; Rodrigues, Filipe; Rocha, Rita; Morgado, José; Cortez, PauloArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2019Using deep learning for ordinal classification of mobile marketing user conversionMatos, Luís Miguel; Cortez, Paulo; Mendes, Rui; Moreau, AntoineArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2016Measuring user influence in financial microblogs: experiments using stocktwits dataCortez, Paulo; Oliveira, Nuno Miguel Rocha; Ferreira, João Carlos PeixotoArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Set-2015A proactive intelligent decision support system for predicting the popularity of online newsKelwin, Fernandes; Vinagre, Pedro; Cortez, PauloArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2019A Categorical Clustering of Publishers for Mobile Performance MarketingSilva, Susana; Cortez, Paulo; Mendes, Rui; Pereira, Pedro José; Matos, Luís Miguel; Garcia, LuísArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
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