Pesquisa avançada

.

Filtros atuais:

Usar filtros adicionais para refinar os resultados da pesquisa:

 |          

Lista de resultados: 1-8 de um total de 8 resultados (tempo de pesquisa: 0.0 segundos).
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016An application of the Rasch model to reading comprehension measurementSantos, Sandra Cristina Silva; Cadime, Irene Maria Dias; Viana, Fernanda Leopoldina; Prieto, Gerardo; Chaves-Sousa, Séli; Spinillo, Alina Galvão; Ribeiro, IolandaArtigoAcesso aberto
2017Assessing reading comprehension with narrative and expository texts: dimensionality and relationship with fluency, vocabulary and memorySantos, Sandra Cristina Silva; Cadime, Irene Maria Dias; Viana, Fernanda Leopoldina; Chaves-Sousa, Séli; Gayo, Elena; Maia, José; Ribeiro, IolandaArtigoAcesso aberto
2015Listening comprehension assessment: validity studies of two vertically scaled tests for portuguese studentsViana, Fernanda Leopoldina; Santos, Sandra Cristina Silva; Ribeiro, Iolanda; Chaves-Sousa, Séli; Brandão, Sara; Cadime, Irene Maria Dias; Maia, JoséArtigoAcesso aberto
2017Development of a word reading test: identifying students at-risk for reading problemsChaves-Sousa, Séli; Santos, Sandra Cristina Silva; Viana, Fernanda Leopoldina; Vale, Ana Paula; Cadime, Irene Maria Dias; Prieto, Gerardo; Ribeiro, IolandaArtigoAcesso aberto
2016Ainda estou a aprender. As tecnologias no apoio à avaliação e à intervenção nas dificuldades na aprendizagem da leituraRibeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina; Baptista, Adriana; Choupina, Celda; Santos, Sandra; Brandão, Sara; Cadime, Irene Maria Dias; Silva, Carla; Ferreira, Albertina; Costa, Lurdes; Azevedo, Helena; Carvalho, Marisa; Freitas, Tânia; Chaves-Sousa, Séli; Cruz, Joana; Fernandes, Ilda; Cosme, Maria do Céu; Rodrigues, BrunaLivroAcesso aberto
2013TLP - Teste de Leitura de Palavras: manual técnicoViana, Fernanda Leopoldina; Ribeiro, Iolanda; Vale, Ana Paula; Chaves-Sousa, Séli; Santos, Sandra Cristina Silva; Cadime, Irene Maria DiasOutroAcesso restrito autor
2017The role of word cognition, oral reading fluency and listening comprehension in the simple view of reading: a study in an intermediate depth orthographyCadime, Irene Maria Dias; Rodrigues, Bruna; Santos, Sandra Cristina Silva; Viana, Fernanda Leopoldina; Chaves-Sousa, Séli; Cosme, Maria do Céu; Ribeiro, IolandaArtigoAcesso restrito UMinho
2021Growth, stability and predictors of word reading accuracy in European Portuguese: A longitudinal study from Grade 1 to Grade 4Cadime, Irene Maria Dias; Chaves-Sousa, Séli; Viana, Fernanda Leopoldina; Santos, Sandra Cristina Silva; Maia, José; Ribeiro, IolandaArtigoAcesso restrito UMinho
  • Anterior
  • 1
  • Próxima