Pesquisa avançada

.

Filtros atuais:

Usar filtros adicionais para refinar os resultados da pesquisa:

 |          

Lista de resultados: 11-17 de um total de 17 resultados (tempo de pesquisa: 0.063 segundos).
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2015Development of listening comprehension test with narrative and expository tests for portuguese studentsSantos, Sandra Cristina Silva; Viana, Fernanda Leopoldina; Ribeiro, Iolanda; Prieto, Gerardo; Brandão, Sara; Cadime, Irene Maria DiasArtigoAcesso restrito UMinho
2017The role of word cognition, oral reading fluency and listening comprehension in the simple view of reading: a study in an intermediate depth orthographyCadime, Irene Maria Dias; Rodrigues, Bruna; Santos, Sandra Cristina Silva; Viana, Fernanda Leopoldina; Chaves-Sousa, Séli; Cosme, Maria do Céu; Ribeiro, IolandaArtigoAcesso restrito UMinho
2017Lexical, morphological and syntactic development in toddlers between 16 and 30 months old: a comparison across European Portuguese and GalicianViana, Fernanda Leopoldina; Pérez-Pereira, Miguel; Cadime, Irene Maria Dias; Silva, Carla; Santos, Sandra Cristina Silva; Ribeiro, IolandaArtigoAcesso aberto
2017Parent's reports of lexical and grammatical aspects of toddlers's language in European Portuguese: developmental trends, age and gender differencesSilva, Carla; Cadime, Irene Maria Dias; Ribeiro, Iolanda; Santos, Sandra Cristina Silva; Santos, Ana Lúcia; Viana, Fernanda LeopoldinaArtigoAcesso aberto
2016I’m still learning: a web platform for the intervention in reading disabilitiesRibeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina; Baptista, Adriana; Choupina, Celda; Brandão, Sara Luísa Ferreira Azevedo; Azevedo, Helena Isabel Dias de Oliveira; Santos, Sandra Cristina Silva; Cadime, Irene Maria Dias; Cruz, JoanaArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2013Validity of a reading comprehension test for portuguese studentsCadime, Irene Maria Dias; Ribeiro, Iolanda da Silva; Viana, Fernanda Leopoldina; Santos, Sandra Cristina Silva; Prieto, Gerardo; Maia, JoséArtigoAcesso aberto
2017Validity evidence of the Test of Word Reading for Portuguese elementary studentsChaves-Sousa, Seli; Ribeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina; Vale, Ana Paula; Santos, Sandra; Cadime, Irene Maria DiasArtigoAcesso aberto