Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por assunto Engineering Education
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 23-32 de um total de 32 resultados.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2019
Students' first-hand experience on the development of competences: Solving interdisciplinary industry problems
Bumba, Alberto
;
Sousa, Ana R.
;
Silva, Carlos
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
19-Jun-2019
Student’s perceptions regarding assessment changes in a fluid mechanics course
Sena-Esteves, Teresa
;
Morais, Cristina
;
Guedes, Anabela
, et al.
Artigo
Acesso aberto
Jul-2015
A study on impact of the UN Decade of Education for Sustainable Development on Industrial Engineering Education
Colombo, Ciliana
;
Alves, Anabela Carvalho
;
Moreira, Francisco
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
2016
Teacher's experiences in PBL: implications for practice
Alves, Anabela Carvalho
;
Sousa, Rui M.
;
Fernandes, Sandra
, et al.
Artigo
Acesso restrito UMinho
Jan-2019
Teachers' and students' perspectives about curriculum development in engineering education: Implications for academic work
Mesquita, Diana
;
Flores, Maria Assunção
;
Lima, Rui M.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2009
Teachers' workload in a project-led engineering education approach
Alves, Anabela Carvalho
;
Moreira, Francisco
;
Sousa, Rui M.
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2018
Teaching impact and evaluation methodology assessment in a fluid mechanics course: Student's perceptions
Sena-Esteves, M. Teresa
;
Morais, Cristina
;
Guedes, Anabela
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho
2020
Ten years of positive feedback on project-based learning from first-year engineering students’ perspective
Alves, Anabela Carvalho
;
Moreira, Francisco
;
Leão, Celina Pinto
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso restrito UMinho
2015
The role of project-based learning in engineering curriculum: the case of the industrial engineering and management program at the University of Minho
Mesquita, Diana
;
Lima, Rui M.
;
Flores, Maria Assunção
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2020
What can be recommended to engineering teachers from the analysis of 16 European teaching and learning best practices?
Mesquita, Diana
;
Salimova, T.
;
Soldatova, E.
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto