Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por revistas 77066
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 22-38 de um total de 38 resultados.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2010
New media for the promotion of self-regulated learning in higher education
Cerezo, Rebeca
;
Núñez Perez, José Carlos
;
Rosário, Pedro
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2020
Online Homework Distraction Scale: A validation study
Xu, Jianzhong
;
Nunez, Jose Carlos
;
Cunha, Jennifer
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2015
Parents' conceptions of their homework involvement in elementary school
Cunha, Jennifer
;
Rosário, Pedro
;
Macedo, Lucia
, et al.
Artigo
Acesso aberto
19-Jun-2021
Persistence and academic expectations in higher-education students
Almeida, Leandro S.
;
Ferrão, Maria Eugénia
Artigo
Acesso aberto
2017
Predictors of students’ adjustment during transition to university in Spain
Fernández, María Fernanda P.
;
Araújo, Alexandra M.
;
Vacas, Carolina T.
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2017
Rationale and applicability of exploratory structural equation modeling (ESEM) in psychoeducational contexts
Gomes, Cristiano Mauro Assis
;
Almeida, Leandro S.
;
Núñez, José Carlos
Artigo
Acesso aberto
2012
Self-injurious behavior in portuguese adolescents
Gonçalves, Sónia
;
Martins, C.
;
Rosendo, Ana Paula
, et al.
Artigo
Acesso restrito autor
2008
Self-regulated profiles and academic achievement
Valle, Antonio
;
Núñez Perez, José Carlos
;
Cabanach, Ramón G.
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2011
Structural invariance of multiple intelligences, based on the level of execution
Almeida, Leandro S.
;
Prieto, María Dolores
;
Ferreira, Arístides
, et al.
Artigo
Acesso aberto
Fev-2013
The use of the bi-factor model to test the uni-dimensionality of a battery of reasoning tests
Primi, Ricardo
;
Rocha da Silva, Marjorie Cristina
;
Rodrigues, Priscila
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2009
Torrance tests of creative Thinking (TTCT): Elements for construct validity in portuguese adolescents
Oliveira, Ema
;
Almeida, Leandro S.
;
Ferrándiz, Carmen
, et al.
Artigo
Acesso aberto
Out-2021
University dropout in engineering: Motives and student trajectories
Casanova, Joana R.
;
Vasconcelos, Rosa
;
Bernardo, Ana B.
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2011
Uso de diarios de tareas para casa en el inglés como lengua extranjera: evaluación de pros y contras en el aprendizaje autorregulado y rendimiento
Rosário, Pedro
;
Mourão, Rosa
;
Trigo, Luisa
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2000
Validez estructural de las pruebas de evaluación de realización cognitiva
Ribeiro, Iolanda da Silva
;
Maia, José
;
Prieto, Gerardo
, et al.
Artigo
Acesso aberto
Ago-2018
Validity and reliability of the Parental Homework Management Scale
Cunha, Jennifer
;
Xu, Jianzhong
;
Rosário, Pedro
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2013
Validity of a reading comprehension test for portuguese students
Cadime, Irene Maria Dias
;
Ribeiro, Iolanda da Silva
;
Viana, Fernanda Leopoldina
, et al.
Artigo
Acesso aberto
2007
Valoración interlingüística de la producción verbal a partir de una tarea narrativa en el síndrome de Williams
Garayzábal Heinze, Elena
;
Prieto, Montse F.
;
Sampaio, Adriana
, et al.
Artigo
Acesso aberto