Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por autor 1907
Subscrever estatísticas do autor Autor
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 175-194 de um total de 199 resultados.
< anterior
próximo >
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
Jan-2019
Teachers' and students' perspectives about curriculum development in engineering education: Implications for academic work
Mesquita, Diana
;
Flores, Maria Assunção
;
Lima, Rui M.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2011
Teachers’ perceptions of a new policy on teacher evaluation
Flores, Maria Assunção
Outro
Acesso aberto
Jan-2012
Teachers’ work and lives : a european perspective
Flores, Maria Assunção
Capítulo de livro
Acesso restrito UMinho
2017
Teaching and developing as a teacher in contradictory times
Flores, Maria Assunção
Editorial em revista
Acesso aberto
2011
Teaching and learning in project-based education: a case study in engineering education
Fernandes, Sandra
;
Mesquita, Diana
;
Flores, Maria Assunção
, et al.
Outro
Acesso aberto
2019
Teaching in complex settings: issues of diversity and support
Flores, Maria Assunção
Editorial em revista
Acesso aberto
2018
Tensions and paradoxes in teaching: implications for teacher education
Ben-Peretz, Miriam
;
Flores, Maria Assunção
Artigo
Acesso aberto
2018
Tensions and possibilities in teacher educators' roles and professional development
Flores, Maria Assunção
Editorial em revista
Acesso aberto
2019
The complex interplay of variables in studying teacher education
Flores, Maria Assunção
Editorial em revista
Acesso aberto
15-Jan-2017
The complexities and challenges of be(com)ing a teacher and a teacher educator
Flores, Maria Assunção
Editorial em revista
Acesso aberto
Nov-2012
The implementation of a new policy on teacher appraisal in Portugal : how do teachers experience it at school?
Flores, Maria Assunção
Artigo
Acesso restrito UMinho
2019
The Janus faced teacher educator
Smith, Kari
;
Flores, Maria Assunção
Artigo
Acesso aberto
2015
The role of project-based learning in engineering curriculum: the case of the industrial engineering and management program at the University of Minho
Mesquita, Diana
;
Lima, Rui M.
;
Flores, Maria Assunção
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2015
O trabalho dos professores em tempos de crise: mudanças e efeitos
Pinheiro, Cláudia
;
Flores, Maria Assunção
Artigo
Acesso aberto
Jul-2011
Tutoring in higher education
Fernandes, Sandra
;
Flores, Maria Assunção
Comunicação oral
Acesso aberto
2012
Tutoring in higher education in Portugal and Spain : lessons learned from six initiatives in place
Flores, Maria Assunção
;
Simão, Ana Margarida Veiga
;
Carrasco, Vicente
Capítulo de livro
Acesso aberto
2013
Tutors’ and students’ views of tutoring : a study in higher education
Fernandes, Sandra
;
Flores, Maria Assunção
Capítulo de livro
Acesso restrito UMinho
2017
Undergraduates’ views of assessment in higher education: a study carried out in Portugal
Santos, Patricia
;
Pereira, Diana
;
Mesquita, Diana
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2019
Understanding and enhancing change in post-Bologna pre-service teacher education: lessons from experience and research in Portugal
Vieira, Flávia
;
Flores, Maria Assunção
;
Coelho da Silva, José Luís
, et al.
Capítulo de livro
Acesso restrito autor
2017
University teachers’ perceptions about assessment practices: a study in five Portuguese universities
Pereira, Diana
;
Flores, Maria Assunção
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto