Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por revistas 106066
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 4-17 de um total de 17 resultados.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2013
Commentary: what does "student-centered" mean and how can it be implemented? A systematic perspective
Costa, Manuel João
Outro
Acesso restrito UMinho
Set-2010
Commentary: why abandoning undergraduate laboratories is not an option
Costa, Manuel João
Editorial em revista
Acesso aberto
1992
Determination of catalase activity and its inhibition by a simple manometric method
Mota, M.
;
Teixeira, J. A.
Artigo
Acesso aberto
Set-2016
Exploring podcasting in heredity and evolution teaching
Almeida Aguiar, Cristina
;
Carvalho, Ana Amélia
Artigo
Acesso restrito autor
2011
Feasible levels of curricular integration
Costa, Manuel João
Editorial em revista
Acesso aberto
Jul-2011
A role for student centered education in promoting academic and scientific integrity
Costa, Manuel João
Editorial em revista
Acesso aberto
2014
Self-organized learning environments and the future of student-centered education
Costa, Manuel João
Artigo
Acesso aberto
28-Mai-2012
Self-regulation : an unexplored learning model in biochemistry and molecular biology
Costa, Manuel João
;
Sandars, John
Artigo
Acesso restrito UMinho
1-Mar-2010
Teaching the extracellular matrix and introducing online databases within a multidisciplinary course with i-cell-MATRIX - A student-centered approach
Sousa, João Carlos
;
Costa, Manuel João
;
Palha, Joana Almeida
Artigo
Acesso aberto
Mar-2009
The power of interactive teaching
Costa, Manuel João
;
Rangachari, P. K.
Editorial em revista
Acesso aberto
Mar-2009
Use of short podcasts to reinforce learning outcomes in biology
Aguiar, Cristina
;
Carvalho, Ana Amélia Amorim
;
Carvalho, Carla Joana
Artigo
Acesso aberto
2013
What does “student-centered” mean and how can it be implemented? A systematic perspective
Costa, Manuel João
Artigo
Acesso aberto
Set-2009
What should the student-centered teacher of biochemistry and molecular biology be aware of?
Costa, Manuel João
;
Magalhães, Eunice Vieira
Editorial em revista
Acesso aberto
2013
Which are our next questions?
Costa, Manuel João
Artigo
Acesso restrito UMinho