Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2019 | Changing an engineering curriculum through a co-construction process: A case study | Neto, Octavio Mattasoglio; Lima, Rui M.; Mesquita, Diana | Artigo | Acesso aberto |
2020 | Class dissatisfaction and intelligibility of PBL | Neto, Octavio Mattasoglio; Silva, Paulo Henrique Mendes; Barberini, Renam Rubam, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2015 | A construção de um currículo de project-based learning: o currículo ideal e o currículo formal | Neto, Octavio Mattasoglio; Lima, Rui M.; Mesquita, Diana | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2018 | The construction of the project evaluation concept in a team of teachers | Da Matta, Eduardo Nadaleto; Neto, Octavio Mattasoglio; Lima, Rui M., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
1-Jan-2016 | The perceptions of faculty engaged in a curricular change to project based learning in an engineering school at Brazil | Neto, Octavio Mattasoglio; Lima, Rui M.; Mesquita, Diana, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |