Search

.

Current filters:

Use filters to refine the search results.

 |          

Item hits: Results 1-10 of 128 (Search time: 0.0 seconds).
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
2013FC Porto: a reputational perspective on corporate footballSalgado, Paulo Jorge Castro Faria; Ruão, TeresaConference paperOpen access
2013Media relations in health communication : the sources of information in cancer newspaper articles in PortugalRuão, Teresa; Marinho, Sandra; Lopes, Felisbela; Fernandes, Luciana Gabriela MouraBook partOpen access
2012Discussion groups as strategy for organizational communication. The practical example of Tertúlias FNACiênciaNogueira, Paula; Ruão, TeresaBook partOpen access
2012An identity-based approach to communicationSequeira, Arminda Sá; Ruão, TeresaBook partOpen access
2013Can media relations promote public health? The pharmaceutical sector in the Portuguese pressRuão, Teresa; Lopes, Felisbela; Marinho, Sandra; Araújo, Rita Alexandra Manso; Fernandes, Luciana Gabriela MouraConference paperOpen access
2003As marcas e o valor da imagem: a dimensão simbólica das actividades económicasRuão, TeresaArticleOpen access
Apr-2017[Nota introdutória] Arte, políticas e práticasPinto-Coelho, Zara; Ruão, Teresa; Zagalo, NelsonBook partOpen access
2014Health policies in the news: communication strategies of the last three ministers in PortugalLopes, Felisbela; Ribeiro, Vasco; Ruão, Teresa; Marinho, Sandra; Fernandes, Luciana Gabriela MouraConference paperOpen access
2000A imagem de marca: análise das funções de representação e apelo no marketing das marcas: um estudo de casoRuão, Teresa; Farhangmehr, MinooConference paperOpen access
2014Os quatro paradigmas da comunicação estratégica e o ensino em PortugalOliveira, Evandro Samuel Ribeiro dos Santos; Ruão, TeresaConference paperOpen access