Search

.

Current filters:

Use filters to refine the search results.

 |          

Item hits: Results 1-10 of 13 (Search time: 0.0 seconds).
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
2017A excelência em transição: as dinâmicas de acesso ao ensino superior de estudantes distinguidos no ensino secundárioBorges, Germano José Conceição Pinto; Torres, Leonor LimaAbstractOpen access
2017Entre uma gestão menos democrática e uma escola para todos: uma abordagem preliminar a partir de um estudo de casoMacedo, Ana Paula; Martins, Maria Fernanda dos SantosAbstractOpen access
2017Desenvolvimento e aplicação do jogo interativo “Vogais Saltitantes”: Intervenção no âmbito da DisnomiaCosta, Carla; Castro, Cristina; Oliveira, Sandrina de Brito Esteves; Cruz-Santos, Anabela; Gomes, Maria JoãoConference paperOpen access
2017“Viagem ao mundo das sílabas”: intervenção na consciência fonológicaCosta, Sónia; Gomes, Susana; Sacadura, Cátia; Araújo, Cidália; Cardoso, Ricardo; Cruz-Santos, Anabela; Gomes, Maria JoãoAbstractOpen access
2017Neoliberal logics and new roles of parents in public schools: reflexions based on some investigationsMartins, Maria Fernanda dos SantosAbstractOpen access
Sep-2017Memórias constitutivas de raparigas sobre relacionamentos amorosos num bairro periférico de ManausZamith-Cruz, Judite; Mourão, VilmaAbstractOpen access
Jun-2017Socioemotional competences of adolescents living in host institutionsAnastácio, Zélia; Bezerra, Milena Oliveira; Zamith-Cruz, Judite; Antão, Celeste; Veiga-Branco, MariaAbstractOpen access
May-2017Más allá del conocimiento: el personal, el social y el profesional en la enseñanza superiorZamith-Cruz, Judite; Carvalho, Maria de Lurdes Dias deAbstractOpen access
2017A escola de segunda oportunidade e o combate ao abandono escolar: uma análise exploratóriaVeloso, Esmeraldina; Martins, Maria Fernanda dos SantosAbstractOpen access
2017Projeto SUPERTABi: inovação da pedagogia da leitura utilizando dispositivos móveisBento, Marco; Lencastre, José Alberto; Pereira, Iris Susana PiresAbstractOpen access