Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/1822/18335

TítuloPupils with intellectual disabilities : expectations, perspectives and inclusive education practices for a transition to adulthood
Autor(es)Ferreira, Maria do Rosário
Martins, Ana Paula Loução
Pereira, Ana Paula da Silva
Data2011
Resumo(s)This future research is related to the preparation for school-to-work transition and adulthood of students with intellectual disabilities who are attending the ninth grade in regular public schools in the north of Portugal. Therefore, in this paper we will present the design which was developed in order to conduct this research.
TipoconferencePaper
URIhttp://hdl.handle.net/1822/18335
ISBN978-1-908320-03-2
Arbitragem científicayes
AcessoopenAccess
Aparece nas coleções:CIEd - Textos em volumes de atas de encontros científicos nacionais e internacionais

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Ferreira, Martins, & Pereira (2011b).pdfDocumento principal137,5 kBAdobe PDFVer/Abrir

Partilhe no FacebookPartilhe no TwitterPartilhe no DeliciousPartilhe no LinkedInPartilhe no DiggAdicionar ao Google BookmarksPartilhe no MySpacePartilhe no Orkut
Exporte no formato BibTex mendeley Exporte no formato Endnote Adicione ao seu Currículo DeGóis