Search

.

Use filters to refine the search results.

 |          

Item hits: Results 21-30 of 61 (Search time: 0.0 seconds).
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
Mar-2011Instruments of corporate identity and business relationshipsMason, Katy; Simões, CláudiaWorking paperRestricted access (UMinho)
Sep-2009A reflection on the domain and management of corporate identitySimões, CláudiaWorking paperRestricted access (UMinho)
Sep-2008Marketing relacional : conceitos e desafiosSarmento, Maria de Lurdes; Farhangmehr, Minoo; Cláudia, SimõesWorking paperRestricted access (UMinho)
Mar-2013The role of the state in the development of accounting in the Portuguese-Brazilian Empire, 1750-1822Rodrigues, Lúcia Lima; Sangster, AlanWorking paperRestricted access (UMinho)
Dec-2010Comunicação low cost: desinvestimento ou fórmula de sucesso?Pereira, Carla Sofia Carvalho; Azevedo, António Joaquim Araújo deWorking paperRestricted access (UMinho)
Apr-2011A carta do presidente como meio de divulgação de informação : o caso do capital intelectualCosta, Graciete; Oliveira, Lídia; Rodrigues, Lúcia LimaWorking paperRestricted access (UMinho)
May-2011As capas dos livros infantis : um enfoque de marketing sensorialFerreira, Liliana; Colmenero-Ferreira, FernandoWorking paperRestricted access (UMinho)
Nov-2009Mobile communication providers’ corporate brand as a relationship building pillarJurisic, Brigita; Azevedo, António Joaquim Araújo deWorking paperRestricted access (UMinho)
Dec-2010Os sistemas de recomendação na web como indutores de estratégias de prescriçãoColmenero-Ferreira, FernandoWorking paperRestricted access (UMinho)
Feb-2013Stakeholder theory and the voluntary disclosure of intellectual capital informationOliveira, Lídia; Rodrigues, Lúcia Lima; Craig, RussellArticleRestricted access (UMinho)