Search

.

Use filters to refine the search results.

 |          

Item hits: Results 1-10 of 61 (Search time: 0.0 seconds).
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
Feb-2002A internet e o marketing-mixPinho, José Carlos M.Working paperRestricted access (UMinho)
Jul-2001Financial reporting on the Internet: the portuguese caseRodrigues, Lúcia Lima; Menezes, CarlosWorking paperOpen access
Dec-2002Financial reporting of environmental performance: the portuguese caseRodrigues, Lúcia Lima; Oliveira, Lídia; Menezes, CarlosWorking paperOpen access
2002Market orientation in the non-profit sector: an exploratory studyPinho, José Carlos M.; Macedo, Isabel MariaConference paperRestricted access (UMinho)
Dec-2002Measuring international accounting harmonisation : a study of FTSE 300 companiesRodrigues, Lúcia Lima; Laínez, José AntónioWorking paperRestricted access (UMinho)
Oct-2001How effective is financial reporting of intellectual capital? Empirical Evidence for PortugalOliveira, LídiaWorking paperRestricted access (UMinho)
Dec-2002Análise da Preocupação Ambiental : Uma Revisão Bibliográfica das Primeiras Três Correntes de InvestigaçãoFarhangmehr, Minoo; Pereira, Maria Teresa SoaresWorking paperOpen access
Mar-2003To standardize or not standardize international marketing : is it still a question?Soares, Ana Maria; Farhangmehr, Minoo; Shoham, AvivWorking paperOpen access
2011Aplicação da teoria do marketing de relacionamento na análise das relações entre o estado e as organizações sem fins lucrativosSani, Carla Alexandra MartinsMaster thesis Restricted access (UMinho)
2-May-2013Orientação empreendedora : a influência dos recursos e capacidades empresariais no desempenho das exportaçõesMonteiro, Albertina Paula MoreiraDoctoral thesisRestricted access (UMinho)