Search

.

Current filters:

Use filters to refine the search results.

 |          

Item hits: Results 1-10 of 43 (Search time: 0.0 seconds).
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
2011Aplicação da teoria do marketing de relacionamento na análise das relações entre o estado e as organizações sem fins lucrativosSani, Carla Alexandra MartinsMaster thesis Restricted access (UMinho)
2-May-2013Orientação empreendedora : a influência dos recursos e capacidades empresariais no desempenho das exportaçõesMonteiro, Albertina Paula MoreiraDoctoral thesisRestricted access (UMinho)
26-Oct-2011Quality of life and place sustainability: a residents’ viewAzevedo, António Joaquim Araújo de; Custódio, M. J.; Perna, F.Conference paperOpen access
23-Nov-2011City sustainable governance and city marketing monitoring system : a meta-analysisAzevedo, António Joaquim Araújo deConference paperOpen access
8-Nov-2012O papel da Capital Europeia da Cultura Guimarães 2012: fator de atração do turista espanholCorte, Denise Pinheiro; Azevedo, António Joaquim Araújo deConference paperOpen access
Nov-2012Redes e capital social no domínio do marketing de relacionamento : desafios metodológicosPinho, José Carlos M.Working paperRestricted access (UMinho)
Feb-2012Health marketing : understanding patient satisfaction in a hospital emergency departmentSoares, Ana Maria; Farhangmehr, MinooWorking paperRestricted access (UMinho)
Mar-2013Risk reporting : a literature reviewOliveira, Jonas; Rodrigues, Lúcia Lima; Craig, RussellWorking paperRestricted access (UMinho)
Mar-2010Personal characteristics, business relationships and entrepreneurial performance: some empirical evidencePinho, José Carlos M.; Sá, ElisabeteWorking paperRestricted access (UMinho)
Mar-2011Instruments of corporate identity and business relationshipsMason, Katy; Simões, CláudiaWorking paperRestricted access (UMinho)