Skip navigation
tequery
Página principal
Percorrer por
Comunidades
& Coleções
Percorrer por:
Títulos
Autores
Autores UMinho
Orientadores
Editores
Assuntos
Áreas do conhecimento
Datas de publicação
Tipos de documento
Tipos de acesso
Editoras
Revistas
Ajudas
Sobre o RepositóriUM
FAQs
Utilização geral
Auto-Arquivo
Copyright
português
francês
espanhol
inglês
Entrar
Área Pessoal
Subscrição de estatísticas
Serviço de alertas
Editar conta
Percorrer por editoras 1951
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
tipo de documento
tipo de acesso
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar 8-27 de um total de 35 resultados.
< anterior
próximo >
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
Mar-2009
E-learning 2.0 : challenges for lifelong learning
Coutinho, Clara Pereira
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Dez-2008
Escher and the search for the infinite : a webquest for a K12 class
Sampaio, Patrícia Alexandra da Silva Ribeiro
;
Coutinho, Clara Pereira
Artigo
Acesso aberto
2015
From games played by secondary students to a gamification framework
Carvalho, Ana Amélia
;
Zagalo, Nelson
;
Araújo, Inês
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2009
Impact of podcasts in teachers education : from consumers to producers
Carvalho, Ana Amélia Amorim
;
Aguiar, Cristina
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2017
Implementing flipped classroom in blended learning environments: a proposal based on the cognitive flexibility theory
Andrade, Mariel
;
Coutinho, Clara Pereira
Artigo
Acesso aberto
Out-2009
Individual versus collaborative computer-supported concept mapping : a study with adult learners
Coutinho, Clara Pereira
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Nov-2008
Influence of podcasts characteristics on higher students’ acceptance
Carvalho, Ana Amélia Amorim
;
Aguiar, Cristina
;
Carvalho, Carla Joana
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2007
Infusing technology in pre service teacher education programs in Portugal : an experience with weblogs
Coutinho, Clara Pereira
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Dez-2016
Motivation, interaction and perceived learning: assessing the impact of an urban game with 7th grade geography students
Vieira, Liliana Sousa
;
Coutinho, Clara Pereira
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2013
Pre-service teachers' perceptions on educational networking : an exploratory study
Coutinho, Clara Pereira
;
Lisbôa, Eliana Santana
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Mar-2012
Preschoolers developing words and worlds
Medeiros, Ana Maria
;
Coutinho, Clara Pereira
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2011
Producing digital storytelling to improve foreign language learning: a multimodal and intersemiotic approach
Jesus, Anabela Gomes de
;
Carvalho, Ana Amélia Amorim
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
20-Out-2014
Public interactive displays in schools : involving teachers in the design and assessment of innovative technologies.
Lencastre, José Alberto
;
Coutinho, Clara Pereira
;
Casal, João
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2009
Recognition, validation and certification of competences using ePortfolio: contributions to changing the evaluation paradigm and to the development of computer science literacy
Dias, Carla Manuela Navio
;
Oliveira, Lia Raquel
;
Alves, Maria Palmira
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Mar-2010
Screencast and vodcast : an experience in secondary education
Coutinho, Clara Pereira
;
Rocha, Aurora Maria Moreira da
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
Mar-2010
Storytelling as a strategy for integrating technologies into the curriculum : an empirical study with post-graduate teachers
Coutinho, Clara Pereira
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
1-Nov-2022
Student voices about distance education during the Pandemic
Fidalgo, Patrícia
;
Thormann, Joan
;
Kulyk, Oleksandr
, et al.
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2018
Students as creators of educational games: learning to use simple frameworks and tools to empower students as educational game designers
Martins, Ana Rute Côrte-Real
;
Oliveira, Lia Raquel
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2011
A study about WebQuest : the importance of the process in group work
Carneiro, Anabela Gonçalves
;
Carvalho, Ana Amélia Amorim
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto
2013
Teach Mathematics with technology: put into practice a theoretical framework
Sampaio, Patrícia Alexandra da Silva Ribeiro
;
Coutinho, Clara Pereira
Artigo em ata de conferência
Acesso aberto