Percorrer por revistas 101557

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

ou inserir as letras iniciais:  

Mostrar 1-19 de um total de 19 resultados.
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2017Active learning in higher education: developing projects in partnership with industryDinis-Carvalho, José; Fernandes, Sandra; Lima, Rui M., et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso restrito UMinho
1-Jan-2020Application of bloom's taxonomy for competence gap analysis in curriculum developmentKoomsap, P.; Na Ayutthaya, D. Hussadintorn; Luong, H. T., et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso restrito UMinho
2021Benefits, identity and values. Discussing the perceptions of higher education students about being part of EuropeSantos, Sílvio Correia; Amaral, Inês; Camisão, Isabel Anunciação FerrazArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2017Bullying, cyberbullying and social support: a study in a Portuguese schoolArriaga, Sofia; Garcia, Rita; Amaral, Inês, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Mar-2019Creativity as a tool for new teaching-learning realitiesLeopaci Benini, A. M.; Broega, A. C.Artigo em ata de conferênciaAcesso restrito autor
Mar-2012Evaluating teaching presence in a virtual environment : examining interactions in a forum of the PROEDI social NetworkLisbôa, Eliana Santana; Coutinho, Clara PereiraArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2017Impact of online and offline activism on social skillsArriaga, Sofia; Nunes, Tânia; Amaral, Inês, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Mar-2014The implementation of mobile location based-games and QR-codes: the case of MobiGeoVieira, Liliana de Sousa; Coutinho, Clara Pereira; Graça, José I., et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Jun-2014Intelligent decision support for university application using RIASEC codesSilva, João Pedro; Portela, Filipe; Santos, Manuel Filipe, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Mar-2014Knowledge construction in social networks: does it really matter?Lisbôa, Eliana Santana; Coutinho, Clara PereiraArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
1-Jan-2019Learning experience from teaching and learning methods in engineering education: instructors' viewpointNa Ayutthaya, D. Hussadintorn; Koomsap, P.; Lima, Rui M., et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2013A perspective on ICT Portuguese teacher’s lifelong trainingSampaio, Patrícia; Coutinho, Clara PereiraArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2018PhD and master theses on games and education: a review of the Portuguese literatureMartins, Ana Rute Côrte-Real; Oliveira, Lia RaquelArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Mar-2018Phd and master theses on games and education: a review of the portuguese literatureMartins, A.; Oliveira, Lia RaquelArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
1-Jan-2020Strategic design for industrial engineering curriculum development to support sustainable smart industryKoomsap, P.; Na Ayutthaya, D. Hussadintorn; Lima, Rui M., et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso restrito UMinho
Mar-2019Teachers' experiences and practices with game-based learningMartins, Ana Rute; Oliveira, Lia RaquelArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2016Teaching fractions to primary school students with videogames: a comparison between instructivist and constructionist approachesMartins, Ana Rute Côrte-Real; Oliveira, Lia RaquelArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2017The millennial generation: a study on digital consumption of Portuguese youthAmaral, Inês; Lopes, Paula; Quintas, Célia, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2017When science becomes interactive: a collaborative project in a teaching-learning networkAmaral, Inês; Rodríguez Fidalgo, Mª Isabel; Fidalgo Mayo, Mª Luz, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto