Browsing by author Santos, Sandra

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

or enter first few letters:  

Showing results 1 to 10 of 10.
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
2016Ainda estou a aprender. As tecnologias no apoio à avaliação e à intervenção nas dificuldades na aprendizagem da leituraRibeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina; Baptista, Adriana, et al.BookOpen access
2014Battery of reading assessment: description and validity studiesRibeiro, Iolanda da Silva; Viana, Fernanda Leopoldina; Santos, Sandra, et al.Conference paperOpen access
Oct-2014Calibration of a reading comprehension test for Portuguese studentsCadime, Irene Maria Dias; Ribeiro, Iolanda da Silva; Viana, Fernanda Leopoldina, et al.ArticleOpen access
2017Desenvolvendo competências de letramento emergente na pré-escola: como a investigação sustenta a práticaViana, Fernanda Leopoldina; Ribeiro, Iolanda; Baptista, Adriana, et al.Book partRestricted access (UMinho)
2016Effects of listening comprehension, word recognition, and oral reading fluency on reading comprehension in second-grade studentsRibeiro, Iolanda; Rodrigues, Bruna; Santos, Sandra, et al.Conference paperOpen access
Apr-2014Falar, ler e escrever no jardim e infância. Como a investigação suporta a açãoViana, Fernanda Leopoldina; Ribeiro, Iolanda da Silva; Baptista, Adriana, et al.Book partOpen access
2017Falar, ler e escrever: propostas integradoras para jardim de infânciaViana, Fernanda Leopoldina; Ribeiro, Iolanda; Costa, Lurdes, et al.BookRestricted access (UMinho)
2014Falar, ler e escrever: propostas integradoras para jardim de infânciaViana, Fernanda Leopoldina; Ribeiro, Iolanda; Cruz, Joana, et al.BookRestricted access (UMinho)
2017MacArthur-Bates: inventários de desenvolvimento comunicativo: manual técnicoViana, Fernanda Leopoldina; Cadime, Irene Maria Dias; Silva, Carla, et al.BookRestricted access (UMinho)
18-Jul-2014Patterns of adherence to and compliance with the Portuguese smoke-free law in the leisure-hospitality sectorReis, Maria Fátima; Namorado, Sónia; Aguiar, Pedro, et al.ArticleOpen access