Percorrer por autor Brites, Maria José

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

ou inserir as letras iniciais:  

Mostrar 1-20 de um total de 31 resultados.  próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
Dez-2017Audiências e cross-media: estudo de padrões de consumo de notícias em PortugalSilva, Marisa Torres da; Figueiras, Rita; Brites, Maria José, et al.articleopenAccess
2017Between traditional and social media: news repertoires in PortugalSilva, Marisa Torres; Brites, Maria José; Figueiras, Rita, et al.articleopenAccess
2018Bridging the gap between micro and macro forms of engagement: three emerging trends in research on audience participationMurru, Maria Francesca; Amaral, Inês; Brites, Maria José, et al.bookPartclosedAccess
2015Cidadania mediática: a internet implica uma revolução dos costumes?Brites, Maria JosébookPartopenAccess
2017Collaboration potentials in micro and macro politics of audience creativityBrites, Maria José; Chimirri, Niklas Alexander; Amaral, Inês, et al.reportopenAccess
2016Culturas juvenis e desfavorecimento digital: o projeto RadioActiveJorge, Ana; Brites, Maria JosébookPartclosedAccess
2016Descobrindo o som, a palavra e a comunidade: implementação de uma webrádio educativaSantos, Sílvio Correia; Brites, Maria José; Jorge, AnabookPartopenAccess
2017Digital literacy and education: report by country: PortugalBrites, Maria José; Jorge, AnareportopenAccess
2018A era das “fake news”: o digital storytelling como promotor do pensamento críticoBrites, Maria José; Amaral, Inês; Catarino, FernandoarticleopenAccess
Jan-2016Fazer rádio online com crianças e jovens: Manual de sugestõesJorge, Ana; Brites, Maria José; Minga, EsterbookopenAccess
2017Ferramentas jornalísticas na educação. Uma rádio online para jovensBrites, Maria José; Santos, Sílvio Correia; Jorge, Ana, et al.articleopenAccess
Nov-2017How digital converges cross-media news typologies across countries: a comparative study of news consumption in Estonia and PortugalKõuts-Klemm, Ragne; Brites, Maria JoséarticleopenAccess
2016In dialogue with related fields of inquiry: The interdisciplinarity, normativity and contextuality of audience researchMathieu, David; Brites, Maria José; Chimirri, Niklas, et al.articleopenAccess
Abr-2017Is there a role for the news industry in improving news literacy?Brites, Maria José; Pinto, ManuelarticleclosedAccess
Nov-2015O jornalismo e o quotidiano, a indústria e os jovensBrites, Maria JoséconferencePaperopenAccess
2017Jovens e contextos quotidianos de consumo e apropriação de notíciasBrites, Maria JoséarticleopenAccess
2015Jovens e culturas cívicas: por entre formas de consumo noticioso e de participaçãoBrites, Maria JosébookopenAccess
2015Learning for life: A case study on the development of online community radioSantos, Sílvio; Brites, Maria José; Jorge, Ana, et al.articleopenAccess
2015“Learning through Radio, Learning for Life!”: Notas sobre o desenvolvimento de uma rádio participativa onlineBrites, Maria José; Santos, Sílvio Correia; Catalão, DanielbookPartopenAccess
2017Mapping Media Literacy in Portugal – National SummarySantos, Luís António; Brites, Maria José; Mourão, Marisa, et al.researchReportopenAccess